omslagpunt
Re: omslagpunt
Hi Rob,
Ik moest nog even aan de bel trekken, zodat jij even mijn trainingsresultaten kunt bekijken van de afgelopen 2 weken en kunt aangeven of ik deze hartslagen zal aanhouden voor de Marathon.
Ik hoor het wel!
Ik moest nog even aan de bel trekken, zodat jij even mijn trainingsresultaten kunt bekijken van de afgelopen 2 weken en kunt aangeven of ik deze hartslagen zal aanhouden voor de Marathon.
Ik hoor het wel!
- RunningRob - Sportrusten
Hoi Bas,
Ziet er netjes uit! Met deze 10km tijd zou je ongeveer 4:58 min/km moeten lopen op de marathon en dat doe je!
Ga zo door!
Blijde groet,
Rob
Ziet er netjes uit! Met deze 10km tijd zou je ongeveer 4:58 min/km moeten lopen op de marathon en dat doe je!
Ga zo door!
Blijde groet,
Rob
ok, mooi.
Stel mezelf meer in op 5.03min/km voor 3uur33min, wat we hadden gemeten.
Maar 4.58min/km heb je berekend naar aanledinig van mijn 10K tijd van 41min?
Stel mezelf meer in op 5.03min/km voor 3uur33min, wat we hadden gemeten.
Maar 4.58min/km heb je berekend naar aanledinig van mijn 10K tijd van 41min?
mijn PR is trouwens in de 40min op de 10k!
Dat klopt, die tijd heb je ingevuld in je schema.
We gaan uit van een recent gelopen 10k, dus als dit PR recent gelopen is kun je dit invullen in je schema en bij de berekening van je verwachte marathontijd:
https://www.sportrusten.nl/welke-tijd-l ... -marathon/
Blijde groet,
Rob
Hi Rob,
Mijn traditionele trainingen bij mijn marathons voor Rotterdam, New York en Berlijn waren allemaal gebasseerd op een eindtijd van 3uur35min.
Uiteindelijk was mijn PR gelopen in Berlijn 3uur37min.
Nu met deze sportrusten training ga ik mezelf instellen op 5:03min/km 3uur33min, ondanks dat in theorie sneller zou kunnen volgens het schema, verstandig toch?
Mijn traditionele trainingen bij mijn marathons voor Rotterdam, New York en Berlijn waren allemaal gebasseerd op een eindtijd van 3uur35min.
Uiteindelijk was mijn PR gelopen in Berlijn 3uur37min.
Nu met deze sportrusten training ga ik mezelf instellen op 5:03min/km 3uur33min, ondanks dat in theorie sneller zou kunnen volgens het schema, verstandig toch?
Prima
Succes!
Rob
Succes!
Rob