2 vragen:
1. Kan ik jullie schema en begeleiding weer op 0 zetten en aan t eind opnieuw beginnen voor een nieuwe afstand of eindtijd na de volgende 100 dagen?
2. Wat adviseren jullie aan een beginner zoals ik (blij dat ik na t schema 10 km kan volhouden). Eerst harder, dan verder of andersom? Ik wil zeker nog harder op de 10 km maar een halve marathon lijkt me ook geweldig.
Dank. Paul
100 dagen op en nu?
- RunningRob - Sportrusten
Re: 100 dagen op en nu?
Hoi Paul,
Blijde groet,
Rob
Aan het einde van je honderd dagen krijg je een kortingscode waarmee je tegen sterk gereduceerd tarief je schema opnieuw kunt starten.paulvandelogt schreef: ↑19 sep 2019, 06:53 1. Kan ik jullie schema en begeleiding weer op 0 zetten en aan t eind opnieuw beginnen voor een nieuwe afstand of eindtijd na de volgende 100 dagen?
Het minst belastend is verder, want daar doel je op denk ik. De snelheid komt er dan trouwens meestal vanzelf achteraan. M.a.w. als je verder gaat lopen met dezelfde hartslag dan merk je vanzelf dat je na enige tijd ook sneller wordt op die hartslag. Wel is het zaak variatie in je trainingen te houden. Vandaar dat we adviseren buiten de 100 dagen om ook D2, D3 en vogels kijken te blijven afwisselen.paulvandelogt schreef: ↑19 sep 2019, 06:53 2. Wat adviseren jullie aan een beginner zoals ik (blij dat ik na t schema 10 km kan volhouden). Eerst harder, dan verder of andersom? Ik wil zeker nog harder op de 10 km maar een halve marathon lijkt me ook geweldig.
Blijde groet,
Rob