heuvels ipv vlak

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Koendoetsport

heuvels ipv vlak

Bericht door Koendoetsport »

Hallo Rob
De laatste twee weken van juli ga ik op reis naar Noord Italië, dus stevige heuvels ipv vlak.
Hoe pas ik dat aan in mijn trainingen? Ik veronderstel dat mijn HR sneller omhoog gaat en ik dus mijn tempo zal moeten aanpassen?
Blijf ik de vooropgestelde kilometers lopen? Hebben deze twee weken een nadelige invloed? Ik wou wel graag blijven trainen, leuke sightseeing terwijl de rest nog slaapt ;-)
groeten Koen
RunningRob - Sportrusten

Re: heuvels ipv vlak

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Koen,

Je kunt gewoon op hartslag blijven trainen, dus langzaam omhoog en snel naar beneden. En ja, dat lukt niet altijd, dus ga hier flexibel mee om.

De afstanden kun je gewoon hetzelfde houden.
Koendoetsport schreef: 08 jul 2019, 15:02 Hebben deze twee weken een nadelige invloed?
Nee zeker niet, ik probeer altijd te lopen tijdens een vakantie, gewoon omdat het leuk is in een andere omgeving te lopen.

En mocht het er een dag niet van komen dan is dat geen enkel probleem, er zijn ook genoeg lopers die helemaal niet trainen tijdens een vakantie. ;)

Blijde groet,
Rob
Koendoetsport

Re: heuvels ipv vlak

Bericht door Koendoetsport »

Ha Rob, heel erg bedankt! Ik heb er al zin in! Verandering van omgeving wordt sowieso genieten! Blijde groet Koen
Plaats reactie