Verslag marathon Amersfoort

Besloten groep voor alle deelnemers aan het 100-dagen programma
Plaats reactie
Bastiaan

Verslag marathon Amersfoort

Bericht door Bastiaan »

Het was op 16 juni warm maar niet te warm. Toch had me lichaam wel meer moeite met de warmte. Dit kon ik zien aan me hartslag meter, maar dacht eerst dat het de zenuwen waren. Want ja, ik mocht eindelijk beginnen en had er veel zin in.
Maar ook toch nog veel lopen malen over pijntjes en dergelijken. Waar ik tijdens de wedstrijd in ene geen last meer van had :D. Was blijkbaar toch spanning. Want 10 km is wel erg lang om niet in me normale ritme te komen door spanning. Helaas niet op tijd herkend, had gewoon wat rustiger aan moeten doen. Ook had ik de man met de hamer niet herkend. Ik werd misselijk na een km of 30 en dacht dat het wel over zou gaan als ik even niet eet en drink. Later bleek de remedie,.. langzamer lopen en kon ik weer eten en drinken. Helaas nog wel relatief veel even moeten lopen de laatste 10 km om alles binnen te houden en om uit te vogelen wat er nu precies aan de hand met me was. Ach ja, houdt ruimte voor verbetering en misschien omdat het me eerste marathon is, wat beginners inschattingsfouten gemaakt. Een heerlijke ervaring om iets nieuws en onbekends op deze manier te doen en te ervaren.

De dag was er in ieder geval niet minder leuk om en het publiek geliefde en vrienden waren geweldig. Ben er blij van. Me tijd was niet snel maar persoonlijk nog steeds te vreden 4.46. ... Volgende keer meer naar me vorm van het moment kijken. Sportrusten bedankt voor jullie schema, heb het erg leuk gevonden en dit gaat nog een vervolg krijgen :) In oktober de halve met aanwijzingen uit de hardlooprevolutie.!!!
RunningRob - Sportrusten

Re: Verslag marathon Amersfoort

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Bastiaan,

Gefeliciteerd met je mooie prestatie! Dank voor je verslag! :D :D

Blijde groet,
Rob
Plaats reactie