bedankt

Deel hier je ervaringen met het programma.
Plaats reactie
Miku
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2019, 07:37

bedankt

Bericht door Miku »

hoi
bij deze mijn ervaring:

ik val ook niet af. eerst frustreerde me dat nogal omdat ik dacht ja hallo, 5 kilo kwijt in 30 dagen ik zit nu op 14 dagen dan zou er toch ergens een onsje kwijt mogen zijn nietwaar? ook is mijn vetpercentage toegenomen (jammerrrr)
Totdat ik me realiseerde dat ik getriggerd werd en een aanname heb gedaan naar aanleiding van de titel: 5 kilo kwijt in een maand. Dat wilde ik ook.
alleen:
ik sport al 8-10 u per week
ik ben niet veel te zwaar (1.77, 73 kilo, 43 jr), ik zou alleen zelf heel graag weer terug willen naar een gewicht dat ik vorig jaar had (68 kilo)
dus ik heb het hele afvallen losgelaten.
en de reden dat ik niet ben afgevallen ligt misschien ook in de handjes noten die ik overal ingooi. superlekker maar ook daar zit natuurlijk een grens aan.
wat het programma me namelijk WEL heeft gebracht is misschien veel belangrijker: niet meer de hele dag door snaaien maar gewoon 3x per dag eten en minder koolhydraten (toedeloe 5 boterhammen pindakaas).
het heeft me bewuster gemaakt van het effect van eten en ademhalingsoefeningen. en dat allemaal in 3 weken tijd.
dus nu ik het heb omgedacht vind ik het eigenlijk top.
en dus zou ik zeggen: bedankt! En ik ga er gewoon vrolijk mee door.
wel 1 tip: het kookboek is best ok maar houdt niet echt rekening met een duurzame wereld en als je vegetarisch bent wordt er overal maar kaas op gekwakt. Dat kan wel wat creatiever. Als je over het algemeen genomen vegan eet (zoals ik) dan heb je niets aan het boek. Ik kom er qua recepten wel uit maar misschien goed om daar iets over neer te zetten voor iedereen die zich aanmeldt voor het programma.
tot zover
vrolijke groeten
Miriam
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: bedankt

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Ik vind dat je het fantastisch hebt omschreven!
Je omdenken heeft je bewust gemaakt van de goede stappen die je hebt gezet.
En ja.. ik snáp dat je het liefst die 5kg kwijt zou zijn, maar dat kan ook prima over 2 maanden zo zijn...
Je hebt nu de handvatten waarmee je verder kunt... En dat is veel meer waard dan 'een snelle 5kg kwijt'.

Hou je me op de hoogte?
Na de zomer een update ;-)

Zonnige groeten, Janneke
Plaats reactie