Hoi,
2 avonden per week loop ik met een hardloopgroep. Deze training start om 20:00 uur dus ik eet rond 17:30. Na de training die tussen 1 - 1,5 uur duurt eet ik meestal nog yoghurt, omdat ik dan honger heb.
Wat raden jullie aan met dit programma? Nog wel iets eten na het sporten, ook voor het herstel, of niets meer eten tot de ochtend daarna?
hetzelfde geldt voor lange duurlopen in het weekend tussen 1,5-2 uur. Dan ben ik rond 10:30 weer thuis. Voor het herstel moet je binnen een half uur iets eten, maar wanneer je het programma volgt, dan eet je pas weer bij de lunch. Wat raden jullie aan?
groeten Jeanine Bisschops
eten na sporten
- RunningRob - Sportrusten
Re: eten na sporten
Hoi Jeanine,
Probeer 's avonds niet meer te eten na het lopen. Dat is ook een gewoonte die af te leren is. Neem een flink glas water en op een gegeven moment merk je dat de behoefte verdwijnt.
Ik het weekend probeer eens eerst te lopen, dan mag je daarna helemaal los op je ontbijt.
Blijde groet,
Rob
Probeer 's avonds niet meer te eten na het lopen. Dat is ook een gewoonte die af te leren is. Neem een flink glas water en op een gegeven moment merk je dat de behoefte verdwijnt.
Ik het weekend probeer eens eerst te lopen, dan mag je daarna helemaal los op je ontbijt.
Blijde groet,
Rob