Programma stopzetten
Programma stopzetten
Begin januari ben ik begonnen met het programma voor halve in Enschede. Daarvoor ook al meerdere gelopen maar nooit met sportrusten. Om goed beslagen ten ijs te komen ook een inspanningstest gedaan in Utrecht. Ik had er zin en plezier in het schema te volgen. Helaas ga ik half januari onderuit in de sneeuw en loop een hersenschudding op. Niet meteen naar gehandeld (rustig aan doen) maar nog gaan werken en hardlopen. Na een week alles gestopt maar het resultaat is dat ik nog steeds last heb van hoofdpijn, concentratie en vermoeidheid. Ik had de hoop nog dat ik na 2 a 3 weken weer kon gaan lopen en heb dat ook gedaan (vogels kijken). Ik werd er blij van maar bleek niet verstandig. Nu ben ik aangeland bij de fase dat ik toegeef aanmijzelf dat het beter is ruim de tijd te nemen voor herstel. Daarom wil ik nu ook graag mijn 100- dagen programma stopzetten, maar weet niet hoe.
Een volgend doel stond al in mijn agenda nl. New York in november 2019.
De fase van herstel ga ik nu ook benutten om het boek ‘ 10 dagen stil’ te lezen. Wellicht levert dit mij positieve energie en leer ik beter omgaan met de frustratie om niet te kunnen hardlopen....
Een volgend doel stond al in mijn agenda nl. New York in november 2019.
De fase van herstel ga ik nu ook benutten om het boek ‘ 10 dagen stil’ te lezen. Wellicht levert dit mij positieve energie en leer ik beter omgaan met de frustratie om niet te kunnen hardlopen....
- Mark Zuurhout | Sportrusten.nl
Re: Programma stopzetten
Ai, vervelend!
Je kan je programma zelf niet stopzetten, maar ik kan je schema alvast instellen voor New York.
Veel leesplezier!
Je kan je programma zelf niet stopzetten, maar ik kan je schema alvast instellen voor New York.
Veel leesplezier!
Ontspannen groet,
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Mark
~ Word fit met een glimlach ~
Re: Programma stopzetten
Dank je Mark. Ik zag dat je het had aangepast.
Groet,
Cora
Groet,
Cora