Oude webinairs / video's ademhalingsoefeningen

Plaats reactie
Lukas
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2019, 23:48

Oude webinairs / video's ademhalingsoefeningen

Bericht door Lukas »

Hoi Koen,

Laat ik beginnen met zeggen dat het boek Verademing echt een eye-opener voor mij was;
Ik heb er namelijk nooit bij stil gestaan dat het hebben van een snelle ademhaling zo'n impact heeft op je conditie, gemoedstoestand, etc. Ik ben zeer blij dat een vriend mij wees op dit geweldige boek!

Nu ben ik enige tijd bezig met oefening 2 uit je boek (neus in - neus uit - pauze).
Echter merk ik toch dat ik vaak een verhoogde hartslag voel bij deze oefening (en ook bij andere oefeningen). Ik heb al een video met extra uitleg over ademhalingsoefeningen gevonden op Youtube (https://www.youtube.com/watch?v=TK5kTUg6k34); dit biedt al enige houvast.

Ik vroeg mij of er meer van dit soort video's/oude webinairs beschikbaar zijn waar ademhalingsoefeningen besproken worden?
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: Oude webinairs / video's ademhalingsoefeningen

Bericht door Koen - Sportrusten »

Dag Lukas, mooi dat Verademing een eye-opener voor je was en dat je aan de slag bent met oefeningen. Er staan (nog) niet zoveel filmpjes met oefeningen op ons kanaal, maar de komende weken gaan we regelmatig video's maken en delen. Ook geef ik met regelmaat webinars en lezingen over de oefeningen. Houd de agenda in de gaten en er komt zeker snel een gelegenheid om méér te leren over de oefeningen. Geluk, Koen
Plaats reactie