Mar-athon Sneek en Meer 23 juni 2018
-
jtbotermans
Mar-athon Sneek en Meer 23 juni 2018
Goedemorgen allemaal, vandaag dag 91 en vanavond de laatste 'lange' training van 14km. Volgende week zaterdag ga ik mijn 1e marathon lopen, spannend! Ik vroeg mij af of er nog meer Sportrusters hieraan meedoen? Groeten Jolanda
- RunningRob - Sportrusten
Re: Mar-athon Sneek en Meer 23 juni 2018
Ongetwijfeld!
Succes!, Ik hoop dat er nog een paar Sportrusters zich melden hier
Blijde groet,
Rob
Succes!, Ik hoop dat er nog een paar Sportrusters zich melden hier
Blijde groet,
Rob
Hallo,
Ik ben erbij in Sneek alleen loop ik de halve marathon en niet de hele.
Vind het best wel spannend allemaal, het wordt mijn allereerste halve marathon en ik heb 2x een intensieve training vervangen door een 16 KM. Dat verliep wel goed. Ik vrees nog het meeste voor mijn tenen omdat ik al snel last krijg van blaren bij mijn nagels vooral bij de teen naast de grote teen. Ik heb al van alles geprobeerd, gelhoesjes, tape, wandelwol en talkpoeder in de sokken.
Ik wens jou Jolanda al vast heel veel succes en misschien zien we elkaar nog ergens onderweg of bij de finish.
sportieve groet,
Evelyne
Ik ben erbij in Sneek alleen loop ik de halve marathon en niet de hele.
Vind het best wel spannend allemaal, het wordt mijn allereerste halve marathon en ik heb 2x een intensieve training vervangen door een 16 KM. Dat verliep wel goed. Ik vrees nog het meeste voor mijn tenen omdat ik al snel last krijg van blaren bij mijn nagels vooral bij de teen naast de grote teen. Ik heb al van alles geprobeerd, gelhoesjes, tape, wandelwol en talkpoeder in de sokken.
Ik wens jou Jolanda al vast heel veel succes en misschien zien we elkaar nog ergens onderweg of bij de finish.
sportieve groet,
Evelyne
-
jtbotermans
Hoi Evelyne! Wat leuk dat je er ook bent, alvast heel veel succes met je halve marathon! Komt vast helemaal goed, mijn halve met Sportrusten ging ook goed: ik dacht bij de finish: oh we zijn er al
Wat betreft je nagels, daar had ik voorheen ook last van, ook dezelfde tenen haha! Het kan liggen aan te kleine schoenen/sokken. Bij mij kwam het doordat ik in mn schoen naar voren schoof tijdens hardlopen. Ik heb mn veters toen anders gestrikt, met een lusje in het bovenste (extra) oogje: die je waarschijnlijk niet eens hebt opgemerkt. Dan zit de schoen stevig om mn voet en toch ruimte bij mn tenen om niet bekneld te komen. Google maar eens op dat lusje en extra oogje, ik hoop dat het jou ook helpt! Nogmaals succes met de marathon, wie weet treffen we elkaar. Groeten Jolanda