Supervetverbrander ook voor tieners?

Plaats reactie
Talitha
Berichten: 36
Lid geworden op: 16 okt 2017, 14:41

Supervetverbrander ook voor tieners?

Bericht door Talitha »

Beste Maaike, is de 'metabole truc' ook geschikt voor te dikke kinderen/tieners? Ik vraag het voor een meisje van 13 jaar. Zij is te zwaar en wil afvallen. Veel tips uit je boek, ten aanzien van beweging, slaap en ontspanning, kunnen volgens mij ook prima worden toegepast door een tiener. Geldt dit ook voor het eetpatroon, m.a.w. kan een kind in de groei toe met 3 maaltijden per dag? Of werkt dat anders?
Groet, Talitha
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: Supervetverbrander ook voor tieners?

Bericht door Koen - Sportrusten »

Interessante vraag Talitha, ik lees even mee en heb Maaike gevraagd om te antwoorden. Maaike is op het moment errug druk, dus we hebben even geduld nodig. Geluk, Koen
Maaike de Vries Supervetverbrander
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 mei 2018, 20:42

Re: Supervetverbrander ook voor tieners?

Bericht door Maaike de Vries Supervetverbrander »

Beste Talitha,
Tieners zijn in de groei, en zeker voor meisjes is het een periode waarin ze met hun lijf en eten bezig zijn. Volop reden om voorzichtig en terughoudend te zijn. Mijn advies is kort: zoek begeleiding van een goede diëtiste. Er zijn er zeker die de principes van de Supervetverbrander omarmen. Ik zoek graag even met je mee zo nodig. Hartelijke groet, Maaike
Talitha
Berichten: 36
Lid geworden op: 16 okt 2017, 14:41

Re: Supervetverbrander ook voor tieners?

Bericht door Talitha »

Dank voor je reactie Maaike. Het meisje in kwestie volgt een voedingsprogramma van BodySupport maar dit sluit niet aan op haar behoeften. Het ziet eruit als een standaard/klassiek dieet en draait om calorieën tellen en afgepaste hoeveelheden. Tips voor een goede diëtist zijn zeker welkom. Het gaat om regio Alphen aan den Rijn.
Groet, Talitha
Maaike de Vries Supervetverbrander
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 mei 2018, 20:42

Re: Supervetverbrander ook voor tieners?

Bericht door Maaike de Vries Supervetverbrander »

Beste Talitha, ik heb je zojuist een pb gestuurd met een naam van een diëtist die ik kan aanbevelen. Groet! Maaike
Plaats reactie