Stony Creek??

Stel hier al je vragen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
peterde
Berichten: 74
Lid geworden op: 30 dec 2014, 13:37
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Stony Creek??

Bericht door peterde »

Leuk filmpje op dag 6. Gelukkig is mijn hoofpijn, die er kennelijk bij hoorde weg, maar ik heb er weer een vraag bij.

In het grappige filmpje van William Cortvriendt Koen de Jong over het juist indelen van Hollandse Pot staat duidelijk die fles Stony Creek op de voorgrond.

Wordt hier nog wat over gezegd of is dat de symboliek waarmee William Cortvriendt aan wil geven dat 1 glaasje wijn per ???? mag :D

Trouwens gisteren voor het eerst gezellig 2 glaasje rode wijn in 1 week genomen en vanmorgen heerlijk ontspannen voor het ontbijt langzaam hard gelopen. Een week of 6 al niet meer hardgelopen door omstandigheden, maar wel 1 x per week conditie met de MTB op peil gehouden. Hardlopen viel niet tegen gelukkig en nuchter lopen heb ik sowieso nooit problemen meegehad afstand beperkt to ca 4 km in 31 minuten en laag in mijn D2 zone gelopen. Maar het kriebelt al weer om wat sneller te lopen. Wat is het advies voor het afvallen? Alles gewoon in D2 of mag 1 x week D3 ook?
Peter de Leng
Ik marathonloper
http://peterdeleng.wordpress.com
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Stony Creek??

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Hoi Peter,

ja, de fles wijn staat op tafel inderdaad.
Wij willen alcoholgebruik niet stimuleren maar William Cortvriendt geeft aan dat 1 rood wijntje per dag kan.
Zelf doe ik dat niet omdat het ook de drang naar hompen kaas en zakken pinda's kan versterken en de kwaliteit van je slaap neemt sterk af.
Het is voor jezelf goed om daar een modus in te vinden die bij je past.
Je kunt zeker ook in D3 lopen, snelle trainingen doen veel met je vetten, dus als je al lekker gaat op je vetverbranding kun je ook snelle trainingen toevoegen.

Groetjes, Janneke
Plaats reactie