Minst slechte snack & welke dag

Stel hier al je vragen.
Plaats reactie
Maaike78
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 jul 2015, 23:03

Minst slechte snack & welke dag

Bericht door Maaike78 »

Hoi!

Ik ben gisteren begonnen aan het 30 dagen programma en heb er 2 vragen over:

1) als ik (nu nog even) de periode tussen lunch en diner net niet 'red' en toch een gezonde snack wil nemen; beter een appel, rauwkost, yoghurt, handje ongebrande nootjes of ....?

2) ik ben de 3 boeken aan het lezen en gisteren begonnen met vooral het voedings- en ademhalingsstuk (het (nuchter) sporten deed ik al). Ik dacht zelf dat dat het wel was; maar zojuist lees ik ergens op dit forum iets over 'op dag 27 kom je informatie over krachttraining tegen'. Mis ik iets? Is er ergens ook nog een stappenplan per dag? Dus naast de 3 boeken en zelf met je eten/sporten/ademhaling bezig zijn?

Bedankt voor de antwoorden!

Groeten uit Amsterdam,
Maaike
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Minst slechte snack & welke dag

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Hoi beste Maaike,

Nee hoor, je mist niets.

De krachttraining die op dag 27 aan bod komt is enkel mijn verhaal waarom ik graag krachttraining toevoeg aan mijn sportweek.
Wat bedoel je precies met een stappenplan per dag?

Qua tussendoortjes kun je nog denken aan een gekookt eitje, wat groenten met humus, een stukje banaan met amandelpasta...

Groetjes Janneke
Maaike78
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 jul 2015, 23:03

Re: Minst slechte snack & welke dag

Bericht door Maaike78 »

Dag Janneke,

Mijn vraag hierboven over een eventueel 'dagprogramma' komt uit verwarring over wat je bv vandaag bij iemand schrijft hier in de koffiehoek: "Je kunt de programma's die je ziet staan, altijd volgen op het moment dat jij wil, je opent dan het programma en vult een startdatum in. Dan krijg je dagelijks een mailtje met uitleg. (Behalve bij het 100 dagenprogramma, dan krijg je een aantal keer per week een filmpje)."


Ik heb alleen een startmail ontvangen met daarin alle boeken en ben nu zelf aan de slag. Maar zou ik ook dagelijks een mail moeten ontvangen is mijn vraag?

Groeten,
Maaike
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Minst slechte snack & welke dag

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Aaah, ja! Nu begrijp ik je!

Ja, als je met het 30 dagen programma bent begonnen, zou je iedere dag een mailtje moeten krijgen ja.

Heb je al ingelogd op Mijn Sportrusten? Daar zie je de programma's staan en dan kun je per programma een startdatum invoeren.

Heb je al een startdatum ingevoerd voor het 5 kilo kwijt programma?

Daarna beginnen de mails met filmpjes te lopen.

Groetjes Janneke
Maaike78
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 jul 2015, 23:03

Re: Minst slechte snack & welke dag

Bericht door Maaike78 »

Ahhhh! Thanks! Nu heb ik hem (pas) door. En dus 'officieel' gestart.

Ps. Wat fijn! Ik ben maandag nl al gestart met en dus door de (voor mij) 3-4 eerste lastige dagen heen. Was een mooi beginnetje, en start dan vandaag 'officieel' met de video's en alles. Ik heb er zin in!
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Minst slechte snack & welke dag

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Fijn fijn fijn te horen dat het gelukt is!!

Op naar een topmaand!
Plaats reactie