Tussendoorst is de reden dat je geen tussendoortjes magTussendoorst is de reden dat je geen tussendoortjes mag

Stel hier al je vragen.
Plaats reactie
Marretje
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2019, 07:58

Tussendoorst is de reden dat je geen tussendoortjes magTussendoorst is de reden dat je geen tussendoortjes mag

Bericht door Marretje »

Hi, vraagje. Tussendoorst is de reden dat je geen tussendoortjes mag!
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Tussendoorst is de reden dat je geen tussendoortjes magTussendoorst is de reden dat je geen tussendoortjes mag

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Hoi beste Marretje,

Ik begrijp je vraag misschien niet helemaal goed, maar ik denk dat je wil weten waarom tussendoortjes worden afgeraden?
Om je vetten te gaan verbranden wil je een zo stabiel mogelijke suikerspiegel gaan krijgen. Door tussendoortjes stijgt je suikerspiegel met als gevolg dat je lijf insuline afgeeft, met als gevolg; motor aan! Suikerverbranding en nog meer honger.

Mocht ik je vraag verkeerd hebben begrepen, dan hoor ik van je he?

Hartelijke groeten van Janneke
Nienus
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:26

Re: Tussendoorst is de reden dat je geen tussendoortjes magTussendoorst is de reden dat je geen tussendoortjes mag

Bericht door Nienus »

Hoi hoi,
Ik ben op dag 1! En ik heb honger Haha.
Ook ik vraag het me af, is zelfs tomaat /komkommer niet aan te raden als tussendoor?
Ben benieuwd !
JannekePoort
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 mei 2015, 15:51

Re: Tussendoorst is de reden dat je geen tussendoortjes magTussendoorst is de reden dat je geen tussendoortjes mag

Bericht door JannekePoort »

Hoi Marretje,

Zelfs komkommer of tomaat als tussendoortje zou ik niet aanraden nee...
Probeer het maar eens op de drie maaltijden te doen,
je gaan vanzelf merken dat het steeds gemakkelijker gaat en dat je er rust van krijgt.

Groetjes Janneke
You can. End of story.
JannekePoort
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 mei 2015, 15:51

Re: Tussendoorst is de reden dat je geen tussendoortjes magTussendoorst is de reden dat je geen tussendoortjes mag

Bericht door JannekePoort »

Hoi Marretje,

Zelfs komkommer of tomaat als tussendoortje zou ik niet aanraden nee...
Probeer het maar eens op de drie maaltijden te doen,
je gaan vanzelf merken dat het steeds gemakkelijker gaat en dat je er rust van krijgt.

Groetjes Janneke
You can. End of story.
Plaats reactie