Polar M400 data registratie

Plaats reactie
Mirage
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2015, 14:03

Polar M400 data registratie

Bericht door Mirage »

Hi,

Ik maak al een tijdje gebruik van het M400 Polar horloge in combinatie met de Polar flow app. Ik ben er op zich redelijk tevreden over.

Helaas merkte ik laatst dat de data maar te registreren is naar 1 apparaat tegelijk. Ik heb de app namelijk geinstalleerd op mijn Android tablet en op mijn Android telefoon. Als ik op 10 juni een hardloop wedstrijd heb gedaan en op 11 juni de data synch met mijn tablet zie ik data zoals verwacht prima op mijn tablet.

Als ik dan op 12 juni de data synch met mijn telefoon dan zegt-ie dat ik op 10 juni helemaal geen activiteiten heb gedaan.

Op de website van Polar blijft wel alles prima in beeld.

Hebben daar meer mensen last van of doe ik iets fout?

Alvast bedankt!
martmarbus
Berichten: 45
Lid geworden op: 08 mei 2015, 15:05
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Polar M400 data registratie

Bericht door martmarbus »

Je zou een berichte met je vraag aan Polar kunnen sturen.
Dat kan gewoon in het Nederlands

http://www.polar.com/nl/support/contact/email_polar
Op naar de Oudejaarsloop Den Helder

I rest my case!!!
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Polar M400 data registratie

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Probleem al opgelost? Ik merk dat je nadat je de app hebt opgestart even moet wachten. Er verschijnt dan in beeld "Synchroniseren met service" of iets dergelijks. Als dit gedaan is pas de knop op je M400 indrukken zodat deze gaat synchroniseren. Als je dat niet doet mist je M400 bijvoorbeeld de trainingen die je na de laatste synchronisatie op flow.polar.com hebt aangemaakt. Ik kan me voorstellen dat dit ook met jouw ervaring te maken heeft.
Groet,
Rob
Plaats reactie