Lastig

Plaats reactie
C L Groen
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2022, 20:35

Lastig

Bericht door C L Groen »

Ik had er zin in. Deze dertig dagen. Ik vind het lastig. Heb best een hoge hartslag die niet zakt. Ben ook een beetje in de war. Doe de Wim Hof al langer maar daar wordt ik best onrustig van. Dus daar ben ik weer mee gestopt. Doe twee keer inde week een dip met ademhaling. Niet te diep ademhalen is de opdracht. Die is moeilijk. Voelt een beetje benauwd. Ga gewoon door. Misschien heb ik meer tijd nodig. Ben ook het boek aan het lezen. Succes allemaal en geniet er vooral van. Christine
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Lastig

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Goedemorgen beste Christine,

Wat goed dat je deelt dat het lastig is.
Als je merkt dat je hartslag nog niet zakt en je merkt ook dat je juist onrustig wordt van de Wim Hof oefeningen, zit er vermoedelijk veel onrust in je lijf waardoor je niet bij de ontspanning komt. Het is goed dat je even bent gestopt met de Wim Hof oefeningen; die wekken dan juist meer stress op en dat is niet helend.

Ik wil je motiveren om zeker door te gaan met de oefeningen waarbij je langer uitademt, als natuurlijke rem van je lichaam.
Probeer daarbij niet te diep in te ademen, want dan worden je teugen te groot en dan lukt langer uitademen niet meer.

Laat je over een weekje horen hoe het gaat?

groetjes, Janneke
Plaats reactie