Sta goed voorbereid en goed uitgerust
aan de start van je halve marathon

Ook jij kunt een halve marathon lopen met het beroemde schema van Stans van der Poel. Train niet meer dan 10 kilometer, voel je topfit en loop een PR. Duizenden lopers gingen je voor.

Met het online programma krijg je een schema op maat en weet je zeker dat je de finish haalt.

  • Persoonlijk schema
  • Trainen op hartslag
  • Filmpjes, mails en uitleg
  • Voer je trainingen in
  • Antwoord op al je vragen
Sportrusten 100 dagen Programma Halve marathon

Trainen op hartslag

Trainen met een hartslagmeter is wennen, maar het loont.

Wat je als eerste wil weten: op welke hartslag kun jij een halve marathon lopen? We leggen je precies uit hoe jij je halve marathonhartslag bepaalt. De meeste trainingen ga je doen op halve marathonhartslag en je merkt dat je harder gaat lopen bij dezelfde hartslag. Zo weet je zeker dat het goed gaat.

  • Je hartslag als uitgangspunt
  • Je wordt sneller bij halve marathonhartslag
  • Train 1 keer per week zonder hartslagmeter: “vogels kijken”
  • Je weet zeker dat je niet teveel, maar ook niet te weinig doet

Het online programma biedt heel veel extra’s

Met het online programma krijg je mails, filmpjes, tips, een persoonlijk schema én je krijgt antwoord op al je vragen. Je weet zeker dat je slim traint en gaandeweg het traject wordt je steeds fitter.

Regelmatig een leerzaam filmpje

Regelmatig een leerzaam filmpje

100 dagen tijdlijn: je kunt alle kennis rustig teruglezen

Persoonlijk schema met kilometers en hartslagen

Persoonlijk schema met kilometers en hartslagen
Persoonlijk schema met kilometers en hartslagen

Voer je trainingen in en krijg inzicht in je progressie

Voer je training in

Al je vragen worden beantwoord in de koffiehoek.
Meer dan 7000 leden in ons forum voor hardlopers.

“Het fijne van dit schema zijn de relatief korte trainingen die makkelijk in te passen zijn aan werk en gezin.”

“Na afloop was ik snel hersteld. Dit zonder echte pijntjes. Ook de twee dagen daarna niet!”

“Met sprongen tegelijk ging ik vooruit en het ene na het andere PR sneuvelde tijdens de gewone trainingen.”

“Ik liep zo lekker dat ik echt heb kunnen genieten.”

Slechts 67 cent per dag

Al deze begeleiding kost je slechts 67 euro, ofwel 67 cent per dag.

Noot: het Sportrustenschema is goed te volgen met de allergoedkoopste hartslagmeter die er is. Dus je hebt geen sporthorloge nodig van 150 euro of meer. Een eenvoudig horloge met hartslagmeter in de goedkoopste categorie volstaat.

Meld je aan

Ik, Koen de Jong, liep zelf vier keer een 100 dagen schema met een hartslagmeter en raad iedereen aan om in een lopersleven ten minste één keer 100 dagen gericht met een hartslagmeter te trainen. Je leert veel van je lijf en je wordt sneller en fitter.