Sta goed voorbereid en goed uitgerust
aan de start van je tien kilometer

(en train met een hartslagmeter)

Ook jij kunt tien kilometer lopen. Train met een hartslagmeter, val wat kilo’s af, voel je topfit en loop een PR. Duizenden lopers gingen je voor.

Met het online programma krijg je een schema op maat en weet je zeker dat je harder gaat lopen én meer energie krijgt.

  • Persoonlijk schema
  • Filmpjes, mails en uitleg
  • Overzicht van je trainingen
  • Inzicht in progressie
  • Hulp met je hartslagen
  • Antwoord op al je vragen

Sportrusten 10K Programma

Trainen op hartslag

Trainen met een hartslagmeter is wennen, maar het loont.
Wat je als eerste wil weten: wat is je omslagpunt en wat zijn je hartslagzones? We leggen je precies uit hoe jij je hartslag bepaalt. De meeste trainingen ga je doen op hartslagzone D2 en D3. Je merkt dat je harder gaat lopen bij dezelfde hartslag. Zo weet je zeker dat het goed gaat.
  • Je hartslag als uitgangspunt
  • Je wordt sneller
  • Je valt af
  • Je slaapt beter
  • Je weet zeker dat je niet teveel, maar ook niet te weinig doet

Trainen op hartslag

Het online programma biedt heel veel extra’s

Met het online programma krijg je mails, filmpjes, tips, een persoonlijk schema én je krijgt antwoord op al je vragen. Je weet zeker dat je slim traint en gaandeweg het traject wordt je steeds fitter.

100 dagen tijdlijn: je kunt alle kennis rustig teruglezen

Sporrusten Online Programma: Mijn 100 dagen - tijdlijn

Regelmatig een leerzaam filmpje

Sportrusten 100 dagen Online Programma: video

Persoonlijk schema met kilometers en hartslagen

Sportrusten 100 dagen Online Programma: schema

Voer je trainingen in en krijg inzicht in je progressie

Sportrusten 100 dagen programma: voer je trainingen in

Al je vragen worden beantwoord in de koffiehoek. Meer dan 5000 leden in ons forum voor hardlopers.

Koffiehoek: ons forum voor hardlopers

Ervaringen

"Vooraf had ik gedacht stuk te gaan, maar het werd een heerlijke ervaring!"
Marije

"Ik voelde me er prima bij, meer energie, geen blessures."
Karina

"Conditioneel was ik sterk dankzij de goed uitgebalanceerde voorbereiding"
Wouter

"Sportrusten wat een feest!"
Gerald

Slechts 67 cent per dag

Al deze begeleiding is slechts 67 cent per dag. 

Op naar je marathon: meld je aan voor 100 dagen Sportrusten

Noot: het Sportrustenschema is goed te volgen met de allergoedkoopste hartslagmeter die er is. Dus je hebt geen hartslagmeter nodig van 150 euro of meer. Een eenvoudige hartslagmeter van 40 euro volstaat.

Meld je aan

Ik liep zelf vier keer een 100 dagen schema met een hartslagmeter en raad iedereen aan om in een lopersleven ten minste één keer 100 dagen gericht met een hartslagmeter te trainen. Je leert veel van je lijf en je wordt sneller en fitter.