Gat tussen lunch en diner groot

Stel hier al je vragen.
Plaats reactie
Sieb
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2019, 18:43

Gat tussen lunch en diner groot

Bericht door Sieb »

Hoi allemaal,
Ik zit op dag 4 en gaat prima! Mn eerste kilo kwijt. Ik sport dagelijks (hardlopen en crossfit) en was bang voor de honger in de avond na t sporten. Dat valt mee en gaat eigenlijk prima. Ik vind t gat tussen 12 uur lunch en 7 uur diner wel erg groot. Op t werk geen kans later te lunchen. Wordt dat vanzelf beter of zijn er tips?

Grt!
Liainactie
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 apr 2019, 16:42

Re: Gat tussen lunch en diner groot

Bericht door Liainactie »

Ik heb regelmatig dezelfde tijd tussen lunch en avondeten. Dus spreek uit ervaring. Is het een idee im je lunch wat gevulder te maken? Dat je echt goed vol zit? Verder veel drinken. Fles water op je werkplek? En ik pak wel s een beetje van die drinkbouillon. Van die poeder uit zo’n potje van Maggi ofzo. Dat is lekker hartig zonder kcal. Succes Sieb!
Marjolente
Berichten: 43
Lid geworden op: 18 apr 2019, 08:34

Re: Gat tussen lunch en diner groot

Bericht door Marjolente »

Maak je lunch zo verzadigd mogelijk en als je het niet red tot 19 neem dan wat nootjes. Mijn ervaring is dat het wel went. Dus probeer vooral of je het wel gaat redden. De nootjes steeds wat later?
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Gat tussen lunch en diner groot

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Hoi Sieb,

Wat mooi te lezen dat je meteen effect merkt!
Aan het begin is het zéker even wennen tot aan het diner en je zult merken dat, als je doorzet, dat je er steeds minder last van gaat krijgen, dat je zelfs eerst nog wat andere dingen gaat doen, vóór je gaat eten.
Je lunch lekker vullend maken, helpt in ieder geval. Een beetje bouillon is fijn tussendoor, wat spa met bubbels (daar raak ik altijd best vol van!) en lukt het echt niet; wat nootjes, een eitje...

Heel veel succes Sieb!

groetjes Janneke
Plaats reactie