Vet gezond

Plaats reactie
kimmyrte
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jan 2015, 13:32

Vet gezond

Bericht door kimmyrte »

Hoi Sportievelingen!

Mijn naam is Kim Janse, vorig jaar heb ik het 100 dagen programma van sportrusten gevolgd. Waar ik dacht nooit meer te kunnen hardlopen in verband met reumatische klachten, is dit mede door sportrusten EN goede voeding toch gelukt. Ik loop nog steeds wekelijks en haal veel adem. Bewust.

Terwijl ik aan de slag ging met beweging, ademhaling en ontspanning ben ik ook naar mijn voeding gaan kijken. Ik heb mijn voeding drastisch omgegooid en een opleiding gevolgd. Ik wilde weten wat voor invloed ik van binnenuit kon uitoefenen, om mijn lichaam gezond te maken en te houden. Via mijn blog deel ik onder andere recepten en tips rondom gezonde voeding. Mijn visie, als je vetten als brandstof gebruikt moet je ze ook eten. En dan wel de gezonde vetten.

Ik ben benieuwd naar waar jullie inspiratie vandaan halen voor gezonde voeding. En uiteraard ben ik ook benieuwd wat jullie van mijn website vinden.
http://www.purefoodie.nl/vet-gezond-vet ... eelsalade/

Liefs en een hele fijne avond!

Kim Janse
purefoodie.nl
Maarten - Sportrusten
Berichten: 112
Lid geworden op: 20 dec 2014, 12:06

Re: Vet gezond

Bericht door Maarten - Sportrusten »

Ha Kim,

Wat leuk om te lezen. Succes met je website, ziet er goed uit. Inspiratie halen we (net als jij dus) vooral uit dingen die we zelf horen en dan doen. Vooral op het vlak van ademhaling, hardlopen, kou en wielrennen.

Voeding ook soms, als zijsprongetje, maar is (nog) niet onze specialiteit. Ik ben zelf bezig met een opleiding 'Sportvoeding' tussen de bedrijven door. Van daaruit ga ik verder.

Succes en wellicht tot later!

Blije groet,
Maarten
kimmyrte
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jan 2015, 13:32

Re: Vet gezond

Bericht door kimmyrte »

Hoi Maarten!

Bedankt voor je leuke reactie:)! Sportvoeding is heel interessant, daar kan ik ook nog veel meer over leren!

Wellicht leuk om een keer aan de koffie tafel verder te kletsen. Wellicht dat we elkaar ergens nog kunnen versterken op het gebied van voeding en sport.

Liefs,
Kim
Maarten - Sportrusten
Berichten: 112
Lid geworden op: 20 dec 2014, 12:06

Re: Vet gezond

Bericht door Maarten - Sportrusten »

Ha Kim,

Prima, mail maar even wat data naar maarten@sportrusten.nl

Blije groet,
Maarten
Plaats reactie