Hallo medewerkers,
Ik heb een vraag en weet niet of ik die hier kan stellen?
Ik zou me graag aan willen melden voor het 5 kg kwijt programma. Maar meer om de reden dat ik benieuwd ben naar de tips omtrent eten, minder koolhydraten terwijl je toch sport. Hoe je vet het beste verbrand Welke voeding het geste bij me past. Enz. Ik loop niet hard maar wielren en het boek de verademing heb ik in bezit.
Ik zit nu op dag 29 van zowel tem je brein als meditatie programma, vooral ivm m'n chronische hyperventilatie en astma. Ik heb er veel aan. Ik vraag mij af of de module 5 kg kwijt voldoende brengt in mijn situatie?
Hartelijke groet van Evelyn
Is deze module iets voor mij?
-
- RunningRob - Sportrusten
Re: Is deze module iets voor mij?
Hoi Evelyn,
Als je een abonnement hebt kun je deze programma's sowieso volgen incl. de e-boeken.
Wil je het programma los kopen en liever een ander e-book willen lezen (omdat je die ook al in je huidige 100 dagen programma hebt gelezen), laat het even weten, daar is wel een mouw aan te passen.
Blijde groet,
Rob
Deze vragen komen zeker aan bod! Is dat een antwoord op je vraag?Evelyn Diepstraten schreef: ↑19 dec 2022, 21:47Maar meer om de reden dat ik benieuwd ben naar de tips omtrent eten, minder koolhydraten terwijl je toch sport. Hoe je vet het beste verbrand Welke voeding het geste bij me past
Als je een abonnement hebt kun je deze programma's sowieso volgen incl. de e-boeken.
Wil je het programma los kopen en liever een ander e-book willen lezen (omdat je die ook al in je huidige 100 dagen programma hebt gelezen), laat het even weten, daar is wel een mouw aan te passen.
Blijde groet,
Rob
-
Hallo Rob,
Ik heb mij zojuist aangemeld voor het 5 kg kwijt programma. He stelde evt voor dat ik ipv verademing (die ik al in bezit heb) evt een ander boek daarvoor in de plaats zou kunnen krijgen.
Ik heb de programma's mbt 30 dagen ademhaling en 30 dagen mediteren reeds doorlopen, dus dan weet je welke boeken ik al heb
En ik wielren ipv hardlopen, dus misschien dan iets over voeding of wielrennen mits dat mogelijk is?
Met enthousiaste groet,
Evelyn
Ik heb mij zojuist aangemeld voor het 5 kg kwijt programma. He stelde evt voor dat ik ipv verademing (die ik al in bezit heb) evt een ander boek daarvoor in de plaats zou kunnen krijgen.
Ik heb de programma's mbt 30 dagen ademhaling en 30 dagen mediteren reeds doorlopen, dus dan weet je welke boeken ik al heb
En ik wielren ipv hardlopen, dus misschien dan iets over voeding of wielrennen mits dat mogelijk is?
Met enthousiaste groet,
Evelyn
-
Evelyn, excuses voor mijn late reactie.
Mail even je adres naar koen@sportrusten.nl. Dan zorg ik dat je een mooi boek voor wielrenners krijgt: Kopwerk.
Hartelijks,
Koen
Mail even je adres naar koen@sportrusten.nl. Dan zorg ik dat je een mooi boek voor wielrenners krijgt: Kopwerk.
Hartelijks,
Koen