Laatste voeding...
Laatste voeding...
Ik ga om ca 21:00/21:30 naar bed.
Is dan de laatste voeding ook om 20:00 om moet dat dan al eerder zijn?
Is dan de laatste voeding ook om 20:00 om moet dat dan al eerder zijn?
Re: Laatste voeding...
Hoi allemaal,
Ik heb ook een soortgelijke vraag, maar dan voor als je pas laat kan gaan slapen.
Als ik een late dienst heb, ben ik pas rond 23:30 vrij, en ga dan nog naar huis fietsen. Ik ben dan pas rond 00:30 thuis, en ga om 01:00 naar bed.
Het zou misschien handiger zijn voor veel mensen om iets aan te geven als, eet niet later dan 2 of 3 uur voor je gaat slapen. Iedereen heeft natuurlijk een andere bed tijd.
Met vriendelijke groet,
Edward
Ik heb ook een soortgelijke vraag, maar dan voor als je pas laat kan gaan slapen.
Als ik een late dienst heb, ben ik pas rond 23:30 vrij, en ga dan nog naar huis fietsen. Ik ben dan pas rond 00:30 thuis, en ga om 01:00 naar bed.
Het zou misschien handiger zijn voor veel mensen om iets aan te geven als, eet niet later dan 2 of 3 uur voor je gaat slapen. Iedereen heeft natuurlijk een andere bed tijd.
Met vriendelijke groet,
Edward
-
Het is goed om ten minste 2 uur voor je gaat slapen niets meer te eten. Ten minste. Dus het is ook goed om 3 of 4 uur voor je gaat slapen niet meer te eten.
-
Ik heb dezelfde vroege bedtijd. Mijn diner rond vijven is m'n laatste maaltijd van de dag. Bevalt uitstekend. Doe dit al jaren.
Op naar de THM