2e ronde

Deel hier je ervaringen met het programma.
Plaats reactie
wen
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 mei 2020, 12:35

2e ronde

Bericht door wen »

Hoi Janneke,

De eerste maand is voorbij en het is gelukt! 3 Kilo en 8 centimeter. Het lopen in D2 is echt zo fijn in tijden van stress en verdriet. Minder koffie, alleen bij het ontbijt, doet ook goed. Morgen start ik met een tweede maand. Deze maand wil ik nog meer de letten op ontspanning en ademhaling. En misschien word ik nog iets sneller op de 5 km.

Dankjewel!
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: 2e ronde

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Hoi beste Wen,

Wauw, wat een superleuk bericht zeg! Gefeliciteerd met je mooie resultaat, tot nu toe ;-)

Heel veel succes de komende maand en ik ben benieuwd hoe het er over een maand voor staat, laat je het me even weten?

groetjes Janneke
wen
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 mei 2020, 12:35

Re: 2e ronde

Bericht door wen »

Hoi Janneke,

Dat ga ik zeker doen! Ik heb getwijfeld om meteen door te gaan met de 100 dagen opweg naar de 10km. Maar ik denk dat het beter is om eerst weer gewoon te kunnen genieten van het lopen in d2 en sterker te worden met de 5km. Vooral gezien mijn drukke onderwijsbaan en de verdrietige situatie van mijn moeder. Wat denk jij?

Groetjes,
Wen
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: 2e ronde

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Ik denk dat je dat heel goed inschat,
Veel verdriet rondom je moeder én een drukke baan; dan heeft je lijf vooral balans nodig, met al het verdriet en het harde werken slaat de balans al snel naar teveel AAN. Dat kun je met met ademhalingsoefeningen én ontspannen hardlopen meer in balans brengen.
Met snelle trainingen is het gevaar dat je teveel aan de AAN-kant komt.
Je kunt wel proberen om 1x per twee weken een training voluit te doen. In het weekend, zodat je de rest van de dag lekker kunt ontspannen...

Liefs en geluk, Janneke
Plaats reactie