Gewicht erbij i.p.v. eraf

Stel hier al je vragen.
Marjolente
Berichten: 43
Lid geworden op: 18 apr 2019, 08:34

Re: Gewicht erbij i.p.v. eraf

Bericht door Marjolente »

Best herkenbaar muk mbt gewicht, maar t zal toch uit moeten gaan maken neem ik mijzelf maar steeds voor.
Mijn motivatie is onverminderd groot, andere motiveren lukt me, en voor mezelf heb ik even een stabiel positief enthousiast thuisfront nodig ☺️
Ik voel mij energieker, geniet van niet de hele dag eten en sporten gaat vooruit. Nu nog die paar kilo. 🧐. Please. Ik denk dat ik die toch wel een beetje belangrijk vind. 🤣
Liainactie
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 apr 2019, 16:42

Re: Gewicht erbij i.p.v. eraf

Bericht door Liainactie »

Ik viel ook nog niet af. De 3 maaltijden is goed te doen. Drink voldoende water/thee. Je zou denken dat alleen al het laten van tussendoortjes en gesnaai in de avond tot enig gewichtsverlies zouden moeten leiden. En ben nu nog grieperig ook. Heeft er niks mee te maken maar sporten gaat nu niet.
Liainactie
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 apr 2019, 16:42

Re: Gewicht erbij i.p.v. eraf

Bericht door Liainactie »

Ik viel ook nog niet af. De 3 maaltijden is goed te doen. Drink voldoende water/thee. Je zou denken dat alleen al het laten van tussendoortjes en gesnaai in de avond tot enig gewichtsverlies zouden moeten leiden. En ben nu nog grieperig ook. Heeft er niks mee te maken maar sporten gaat nu niet.
Marjolente
Berichten: 43
Lid geworden op: 18 apr 2019, 08:34

Re: Gewicht erbij i.p.v. eraf

Bericht door Marjolente »

Beterschap Liainactie!
janines
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 jan 2015, 10:52

Re: Gewicht erbij i.p.v. eraf

Bericht door janines »

Beterschap!
Janine
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Gewicht erbij i.p.v. eraf

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Nou Muk, dat is dus echt heel frustrerend!
Als het je niet brengt wat wij allemaal hoopten.
We zijn nu 17 dagen verder en je wordt er chagrijniger van dan je lief is?

Heb je een idee waar voor jou de aandachtspunten liggen?
Je doet al heel veel goed maar toch gaat er ergens iets fout.
Hoe zit het met je stresslevel en je ademhaling?
Lukt het om tot ontspanning te komen?
IreneVV
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 apr 2017, 12:27

Re: Gewicht erbij i.p.v. eraf

Bericht door IreneVV »

Bij mij ging de eerste paar dagen gewicht eraf en toen ineens weer erbij. Na wat gegoogle vond ik het wel logisch. Koolhydraten houden vocht vast, dus als je daarmee stopt verlies je eerst vocht. En ik denk dat je darmen ook leger worden. En dan stabiliseert het zich weer.
Ik ben nu 10 dagen bezig en ik denk ca 0,5 kg afgevallen. Wat ik echt nooit had verwacht van mezelf is dat ik heel snel gewend ben geraakt aan stoppen met zoet. De boterham met jam heeft plaats gemaakt voor yoghurt met fruit. En smiddags heeft de hagelslag plaats gemaakt voor salade en een eitje.
Wat het me heeft opgeleverd ? Ik kan nu dagelijks door de stationshal lopen zonder verleid te worden een reep of koek te kopen. Ik ben trots op mezelf! Ik ben niet meer de hele tijd aan het denken aan eten.
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Gewicht erbij i.p.v. eraf

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Fijn te horen! Moedig voorwaarts :)

Blijde groet,
Rob
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Gewicht erbij i.p.v. eraf

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Wauw Irene,

Wat een heerlijk gevoel om die stationshal door te kunnen lopen, zonder dat je wordt verleid tot zakken chips en drop! :-)

Dat is een gevoel van controle waar je je heel sterk van kunt voelen.

Ik ben benieuwd hoe het nu gaat!

groetjes Janneke
Plaats reactie