Aanpassing schema

Plaats reactie
MarjaJ
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 mei 2018, 15:21

Aanpassing schema

Bericht door MarjaJ »

Beste Rob,

Ik wil gaan trainen voor de marathon van Etten Leur eind oktober. In jullie schema staan 4 trainingsdagen (dinsdag, woensdag, vrijdag en zondag). Nu wil ik dit schema graag aanpassen aan mijn sportactiviteiten, maar ik kom er niet helemaal uit. Kan jij hulp bieden?

In de zomerperiode wielren ik ook graag 1x in het weekend. Ik heb al op dit forum ontdekt, dat ik tijdens mijn wielrendag het "vogels kijken" hiervoor kan vervangen. Op donderdagavond heb ik mijn hardlooptraining in groepsverband, waar interval centraal staat. Hier valt dan de "intensieve" training onder.

Kan jij me helpen om de trainingsdagen hier op aan te passen? Met op zaterdag of zondag wielrennen en op donderdag de intensieve training.

Alvast bedankt voor je hulp.

Groeten, Marja
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Aanpassing schema

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Marja,

Je hebt het prima door. :)

Ik zou dan in het weekend een dag wielrennen en een dag op marathonhartslag lopen, en op dinsdag de andere training op marathonhartslag lopen. En dus op donderdag de groepstraining.

Dan blijven de rustdagen mooi verdeeld en is je wielrendag in het weekend. Is dat het antwoord wat je zoekt?

Blijde groet,

Rob
Melan
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2019, 08:20

Re: Aanpassing schema

Bericht door Melan »

Hallo rob,

Ik zou het schema voor de hele marathon iets willen aanpassen, waarbij ik het vogels kijk rondje NA de tweede marathon hartslag ronde plak.
Dus zaterdag en woensdag marathon hartslag, maandag het snelle rondje, en donderdag vogels kijken.
Kan ik het ook op die manier invullen of beter niet ?

Dank je voor een reactie,

Melanie
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Aanpassing schema

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Dit vind ik een prima schema, niets mis mee!

Blijde groet,
Rob
Plaats reactie