Koen BEDANKT!

Plaats reactie
Tjan
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2019, 12:19

Koen BEDANKT!

Bericht door Tjan »

Hoi Koen, vandaag mijn laatste dag afgerond van het "Tem je brein" programma.
Het was niet altijd even makkelijk, om 5:45 opstaan om ademhalingsoefeningen, yoga en meditatie te doen.
Mede dankzij jouw videoboodschappen en inspirerende boeken is het wel gelukt om dit 30 dagen vol te houden.
Nu ga ik "moedig voorwaarts" en zal het "alleen" gaan doen.
Of toch niet........?!
maw zijn er meer mensen geïnspireerd geraakt?
Ik hoor het graag.
En nogmaals, Koen BEDANKT!

Hartelijke groet, Tjan van Loenen
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: Koen BEDANKT!

Bericht door Koen - Sportrusten »

Dat zijn mooie berichten Tjan,

Het is je gelukt om het 30 dagen te doen: hulde. Ik ben ook erg benieuwd wat het je heeft gebracht. Wil je daar iets over zeggen?

Geluk,

Koen
Tjan
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2019, 12:19

Re: Koen BEDANKT!

Bericht door Tjan »

Hoi Koen, het heeft me vooral gebracht dat ik tijd voor mezelf kan nemen.

Als de wekker gaat om 5:45 hoef ik nog nergens naar toe. Eerst een koude douche (hoe is het mogelijk dat ik daar verslaafd aan ben geraakt), dan de ademhalingsoefeningen van Marleen van den Hout, dan core-stability en wat yoga-oefeningen en tenslotte stilzitten en mediteren. Een geweldig begin van de dag. En dan om zeven uur ontbijten als de rest van het huis langzaam wakker wordt. Sommige van deze dingen deed ik al wel maar nooit allemaal samen en dat gaat nu wel. Als het lukt wil ik ook nog 1 of 2 keer in de week gaan hardlopen om 7:00 uur.
De tip van Hal Elrod in The Miracle Morning voor rond de 21ste dag van het programma heeft mij ook geholpen. Dan denk je inderdaad; Ik heb het onder de knie, nu mag ik wel een dagje later opstaan. Niet gedaan maar in het ritme gebleven. Ik ga er mee door, op naar die 100 dagen!

Groets Tjan
Plaats reactie