Amsterdam Marathon

Plaats reactie
Erwinoos
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 feb 2020, 15:59

Amsterdam Marathon

Bericht door Erwinoos »

Op m’n 54ste mijn eerste marathon gelopen in Amsterdam vandaag. Tijd een mooie 3:46:30.
Ik had altijd al een marathon willen lopen de afgelopen 25jaar maar een 5-6 daags trainingsschema met afstanden tot 30km weerhield mij altijd. Na ik het 14km hardloopschema via sportrusten leerde kennen ging ik er voor en met succes. Blij dat ik ook een van de velen ben die laat zien dat het werkt.
Dank jullie Stans en Roen.
100dagenschema-1steMarathon
Maarten van Delft
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jun 2021, 21:10

Re: Amsterdam Marathon

Bericht door Maarten van Delft »

Gisteren eerste marathon gedaan en met 3:46 een tijd waar ik tevreden mee ben. Door blessures (hielspoor), drukke baan icm jong gezin tegen de marathon opgezien. Omdat de trainingen korter zijn dan de trainingen in de traditionele schema’s werkte het voor mij goed en stelde het mij in staat om
Überhaupt mee te kunnen doen.

Pracht ervaring, dit smaakt naar meer. Sportrusten bedankt!
HappyfaceNL
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 apr 2019, 00:27

Re: Amsterdam Marathon

Bericht door HappyfaceNL »

Voor mij de tweede keer met Sportrusten. Vorige keer een mooi PR in 3:42. Deze keer erg fit aan de start en tot de 30KM goed gelopen, daarna krampverschijnselen in mijn bovenbeen en vervolgens in mijn kuiten, dus strompelend naar het einde en met 3:51 niet helemaal tevreden maar de medaille is binnen.
Trainingsschema weer goed bevallen, was topfit en liep de eerste 30km super op hartslag.
Volgend jaar een retry met meet aandacht voor magnesium en vocht denk ik :-)
stigmos
Berichten: 168
Lid geworden op: 28 dec 2019, 16:33

Re: Amsterdam Marathon

Bericht door stigmos »

Gefeliciteerd allemaal!
Hartelijke groet, Saskia


You'll Never RUN Alone
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Amsterdam Marathon

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Aan alle marathonlopers: super gedaan en bedankt voor jullie verslagjes!
Gefeliciteerd!

Blijde groet,
Rob
Plaats reactie