virtuele marathon

Plaats reactie
linda korevaar
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 aug 2020, 13:55

virtuele marathon

Bericht door linda korevaar »

De marathon van Curacao is gecanceld, maar je mag deze virtueel lopen.
Wat zijn jullie ervaringen met de virtuele marathon?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaring en hoe het is om zonder publiek te lopen?
Daarnaast moet je zelf voldoende water en voeding meenemen, hoe hebben jullie dat gedaan?
Chantal1979
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 dec 2019, 16:44

Re: virtuele marathon

Bericht door Chantal1979 »

Hoi linda,
Ik heb mijn eigen marathon gelopen op 25 oktober mijn verslag staat in deze Zal er kort (proberen) iets over te schrijven.

Het was mijn allereerste en ik riep al 5jaar dat ik het wilde mijn wil was daarom ook heel GROOT!

Ik maakte zelf een mooie route! Start en finish thuis!

Mijn vriendin ging 42,2 km mee op de fiets, onderweg stonden wat vrienden en familie die zwaaien en riepen . Ze verplaatsten zich steeds dat maakte het voor mij speciaal, we hadden een boxje mee op de fiets en draaien soms lekker hard muziek samen, ( ik liep via de nnrunning app de marathon van rotterdam) en riepen tegen iedereen die we tegen kwamen dat ik de marathon liep. vriendin riep vooral ik lachte maar en gaf duimen aan iedereen die me aanmoedigde met een dikke sportrusten glimlach!

Moet erbij zeggen ik voelde me echt top en geen dip gehad, zwaar wel en momenten dat ik even tot mezelf moest komen ademhalingsoefeningen deed , maar het ging en miste de mensen om me heen niet en langs de kant ook niet.

Thuis had mijn vriend een lijn rood wit gespannen waar ik doorliep met confetti van de kids en vrienden op afstand natuurlijk. Dat was een verassing maar zo leuk!

Kwa voeding deed ik wat sportrusten aan raden 3x gel onderweg 10 20 30 km en bij 5 15 25 35 water .en tussendoor water. Had mijn vriendin op de fiets bij. Al ik trainden met een waterzak op de rug was dit wel handig!

Als je ervoor getraind hebt en je goed voelt raad ik het je aan, corona verbied al zoveel en het heeft mij een positief en glimlach bezorgd.. even doen wat je graag wil inplaats van horen wat allemaal niet kan en mag!

Hopelijk heb je wat aan de tips en hoor ik graag wat je doet en als je het gedaan hebt hoe het ging!

Succes!
Plaats reactie