Schema wat omgooien

Plaats reactie
Pascale Bekkering
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jul 2020, 13:23

Schema wat omgooien

Bericht door Pascale Bekkering »

Dag,

ik heb een vraag over mijn 14km schema voor de marathon. Ik zit nu in week 3. Mijn schema heb ik onlangs aangevraagd, de opbouw is drie maanden. Maar mijn marathon is (vooralsnog) gepland op 4 oktober a.s.

Hoe doe ik dit, mijn schema loopt nu tot 28 oktober. Moet ik er een paar weken uithalen. En alvast richting meer km'ters gaan?

De km' ters zitten in mijn benen. 27 juli heb ik met een kleine club nog 42,2km hardgelopen. En tussen 1 mei en 27 juli heb ik in totaal 1022km hardgelopen en gewandeld (ik deed mee met de great virtuele race acrossTenessee (GVRAT). Het sportrustschema heb ik aangevraagd omdat ik al heel lang deze training een keer wil uitproberen. ik geloof dat het mij zal helpen om beter in contact te staan met mijn fysieke signalen (hartslag), ook denk ik dat het mijn snelheid een boost kan geven. En het is gewoon leuk om het uit te proberen.

Alvast dank
Pascale
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Schema wat omgooien

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Hoi Pascale,

Je hebt al heel wat km in de benen zie ik, dus het lijkt me geen probleem als je de einddatum op 4 oktober zet en dus nu een paar weken overslaat in het schema.

Succes!

Rob
Pascale Bekkering
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 jul 2020, 13:23

Re: Schema wat omgooien

Bericht door Pascale Bekkering »

Oké prima, thxs
Ik had niet door dat ik de einddatum zelf kon aanpassen. Ga ik doen!
Plaats reactie