Juli challenge

Plaats reactie
Dirk-Jan Rombouts
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 mar 2020, 23:32

Juli challenge

Bericht door Dirk-Jan Rombouts »

Hi Koen en Janneke,
Dank voor het webinar afgelopen maandag. Ik heb weer veel geleerd! Ik ben nu precies een half jaar geleden met jullie in aanraking gekomen door het webinar over 5kg kwijt & sindsdien is er veel positiefs veranderd:
- ik ben 13 kilo afgevallen
- in april heb ik 13m van mn halve marathon PR gehaald tot 3:46
- sinds een paar maanden doe ik ongeveer 6x in de week een uur mijn ochtendritueel met name gericht op zelfontwikkeling en meditatie
- ik douche ongeveer 3x per week koud af
- ik heb een mooie promotie gemaakt bij een nieuwe werkgever
- ik heb met drie jonge kinderen de hele COVID thuis periode redelijk goed kunnen handelen
- afgelopen maandag ook 5m van mijn halve marathon PR afgehaald!

Super toch? Veel dank voor jullie hulp hierbij!! Ik kijk uit naar de rest van het jaarprogramma!

Hierover een vraag: raadde jullie nu wel of niet aan om de juli challenge (in mijn geval 47km) te doen als je ook (hopelijk) een najaarsmaraton gaat lopen (Rotterdam)? Dat zou voor mij drie keer een marathon in 7 maanden betekenen, is dat niet te veel?
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Juli challenge

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Dag beste Dirk-Jan,

Wauw zeg!

Wat een ge-wel-dig mooi bericht zeg!

Mijn glimlach kan niet groter :-)

Gefeliciteerd met al deze prachtige ontwikkelingen.

Als je een marathon gaat lopen, is de maand juli niet handig om te doen. 3 marathons in 7 maanden is wel echt een forse belasting voor je lijf. Tenzij je geen PR op je wensenlijst hebt staan...

Ik ben zelf nog aan het dubben.... ik had dit jaar een dik PR willen lopen op de marathon, maar wil óók in juli 50km gaan lopen... Ik dénk dat ik de marathon dit jaar laat schieten en volgend jaar april een (voor mij doen) vlotte marathon ga lopen zodat ik in juli mezelf ga overtreffen qua kilometers...

Succes met je beslissing!

Hartelijke groeten, Janneke
Plaats reactie