Aanbieders marathon reis NYC 2018

Plaats reactie
marcoleijtens49173500
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 aug 2016, 15:37

Aanbieders marathon reis NYC 2018

Bericht door marcoleijtens49173500 »

Hi allemaal, vorig jaar voor het eerst een marathon gelopen (Amsterdam), met sportrusten schema en nu wil ik graag die van New York lopen dit jaar. Wat zijn de ervaringen met de verschillende aanbieders van marathonreizen?
PaulaMaria
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 feb 2016, 10:56

Re: Aanbieders marathon reis NYC 2018

Bericht door PaulaMaria »

Ik heb voor NY 2018 met TUI geboekt. Ook na rondgevraagd en vergeleken te hebben. Tot nu toe goede ervaring met snelle mailreacties enzo. Leuk dat je ook gaat!
KarinMuller
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jul 2017, 20:10

Re: Aanbieders marathon reis NYC 2018

Bericht door KarinMuller »

Ha Marco, New York!! Spannend! En wat een geweldige ervaring zul je hebben. Dat op zich maakt al dat je eigenlijk niet mis kunt gaan met boeken. Ik ben vorig jaar met Marathons International gegaan, met hun Sleep&Run arrangement. Ik koos voor dit arrangement voor prijs, gratis wifi in het hotel en eigenlijk vond ik maar een ding belangrijk: Vervoer van hotel naar de start van de marathon. Dat laatste was ik zelf erg blij mee. Ik hoefde me op de dag van de marathon geen zorgen te maken over welke bus, hoe laat, welke ferry, etc. De bus stond voor de deur en lostte ons bij de start. Maar om heel eerlijk te zijn: Ik heb heel marathon international niet gezien, niet op schiphol, niet in het hotel, niet langs de route, niet bij de finish. Ik had niet het gevoel dat ik met een organisatie op stap was, meer een soloreis.
HUn reactietijd op email vragen was langzaam, soms moest ik ze eraan helpen herinneren dat ik wat gevraagd had, alvorens ik antwoord kreeg. Toch heb ik dit jaar Berlijn bij ze geboekt. Reden? Hun hotel vind ik aantrekkelijker dan degene die Tui aanbiedt. Maar Chicago heb ik bij Tui geboekt! En die hebben tot nog toe op elke vraag heel adequaat gereageerd, dus tot nog toe bevalt Tui me beter ;-)

Heel veel hangt af van je reiswensen: wil je alles verzorgd hebben, geen zorg over expo, hoe laat moet je waar zijn, etc. Dan zou ik voor Tui kiezen. Maar vind je het niet erg om dingen zelf uit te zoeken? Dan is het een kwestie van hotels/locaties/prijzen vergelijken. ooooh en: directe vlucht of overstappen! Er is veel om rekening mee te houden.
Plaats reactie