Dag marathon Rotterdam

Plaats reactie
ingeding75

Dag marathon Rotterdam

Bericht door ingeding75 »

Beste,
Tot dag 83, donderdag 23 maart, heerlijk gelopen volgens schema en nergens last van. Afgelopen vrijdag plotseling klachten scheenbeen/enkel (dit, stijf, opgezet en warm). Ja en nu, sindsdien aan het koelen en rust houden, bij fysio geweest maar de hoop die ik tot gisteren had verdwijnt langzaam (was ik er nog van overtuigd om te lopen en 80/20 nu is dat 20/80). In alle jaren nog nooit last gehad van lopen en net nu ik bijna klaar ben voor Rotterdam :-( :oops: .
En waarom Rotterdam, 9 april 2006 heeft mijn man heeft deze marathon gelopen, 9 april 2007 mijn tweelingneefjes geboren. Helaas is één van mijn neefjes maar 9 maanden geworden en ja 10 april 2017 zou hij 10 worden. De medaille van 9 april 2006 is met mijn overleden neefje meegegaan in zijn kistje, toeval 9 april 2006 - 9 april 2007 vast maar wel zo bijzonder voor ons allemaal.
Vorig jaar kreeg ik het idee om de medaille te gaan scoren voor mijn andere neefje, zou zo bijzonder zijn. Mijn shirt met foto neefje ligt al een lange tijd klaar, maar denk dat ik verstandig met zijn of het moet de komende dagen nog gaan veranderen maar nu na 5 dagen nog weinig verandering. Voel me waardeloos. En waar doe je wijs aan ....

Kan ik de einddatum van mijn schema sportrusten verzetten?

Ingrid
Laatst gewijzigd door ingeding75 op 31 mar 2017, 07:34, 1 keer totaal gewijzigd.

roccoemmaneel

Re: Dag marathon Rotterdam

Bericht door roccoemmaneel »

Geef nog niet op! Ik heb vorig jaar iets soortgelijks meegemaakt op hetzelfde tijdstip en heb de marathon van Rotterdam uitgelopen! Je hebt nog tien dagen! Succes, mooi verhaal moet mooi einde krijgen.

ingeding75

Bericht door ingeding75 »

Beste Roccoemaneel,
Ik weet het, blijf hopen op verbetering. Heb jij nog tips, volgens fysio acute peesontsteking.
Groet,
Ingrid

roccoemmaneel

Bericht door roccoemmaneel »

Ik heb vooral gerust , gerekt (kuiten en balans voor de enkel) en veel ijzen. Mentaal bleef het gevoelig, en een halve week voor Rotterdam was het overdag nagenoeg weg. Toen heb ik herzog sokken gekocht en ben gewoon gegaan. Wel spannend want het loopt de eerste keer heel apart met die sokken, maar het ging goed! Fingers crossed.

Plaats reactie