Tot dag 83, donderdag 23 maart, heerlijk gelopen volgens schema en nergens last van. Afgelopen vrijdag plotseling klachten scheenbeen/enkel (dit, stijf, opgezet en warm). Ja en nu, sindsdien aan het koelen en rust houden, bij fysio geweest maar de hoop die ik tot gisteren had verdwijnt langzaam (was ik er nog van overtuigd om te lopen en 80/20 nu is dat 20/80). In alle jaren nog nooit last gehad van lopen en net nu ik bijna klaar ben voor Rotterdam

En waarom Rotterdam, 9 april 2006 heeft mijn man heeft deze marathon gelopen, 9 april 2007 mijn tweelingneefjes geboren. Helaas is één van mijn neefjes maar 9 maanden geworden en ja 10 april 2017 zou hij 10 worden. De medaille van 9 april 2006 is met mijn overleden neefje meegegaan in zijn kistje, toeval 9 april 2006 - 9 april 2007 vast maar wel zo bijzonder voor ons allemaal.
Vorig jaar kreeg ik het idee om de medaille te gaan scoren voor mijn andere neefje, zou zo bijzonder zijn. Mijn shirt met foto neefje ligt al een lange tijd klaar, maar denk dat ik verstandig met zijn of het moet de komende dagen nog gaan veranderen maar nu na 5 dagen nog weinig verandering. Voel me waardeloos. En waar doe je wijs aan ....
Kan ik de einddatum van mijn schema sportrusten verzetten?
Ingrid