marathon hartslag

Plaats reactie
Patries44
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 dec 2016, 07:51

marathon hartslag

Bericht door Patries44 »

hoiii, klopt t dat als ik op marathonhartslag loop nog langzamer ga als dat ik aan t (vogeltjes kijken ) ben??
momontherunto42k
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 feb 2016, 15:23

Re: marathon hartslag

Bericht door momontherunto42k »

Ja dat heb ik in iedergeval wel! Ben bijna aan het wandelen (voor mijn gevoel) op marathon hartslag
Anoukje
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 jan 2017, 14:26

Re: marathon hartslag

Bericht door Anoukje »

momontherunto42k schreef:Ja dat heb ik in iedergeval wel! Ben bijna aan het wandelen (voor mijn gevoel) op marathon hartslag
Ik heb precies hetzelfde! Ik val bijna om zo langzaam loop ik op marathonhartslag... En bij de hartslag die bij intensief hoort, kan ik nog hele gesprekken voeren, dus voelt ook niet echt intensief.
Anoukje
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 jan 2017, 14:26

Re: marathon hartslag

Bericht door Anoukje »

Anoukje schreef:
momontherunto42k schreef:Ja dat heb ik in iedergeval wel! Ben bijna aan het wandelen (voor mijn gevoel) op marathon hartslag
Ik heb precies hetzelfde! Ik val bijna om zo langzaam loop ik op marathonhartslag... En bij de hartslag die bij intensief hoort, kan ik nog hele gesprekken voeren, dus voelt ook niet echt intensief.
Ik heb trouwens een inspanningstest laten doen bij Sportrusten De Meern, dus het zou moeten kloppen...
Gebruikersavatar
peterde
Berichten: 74
Lid geworden op: 30 dec 2014, 13:37
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: marathon hartslag

Bericht door peterde »

Hebben jullie al een 10 km voluit gelopen.

Kijk een of je gelopen tijd niet inmiddels veel sneller is geworden en wat jullie gemiddelde hartslag op de 10 km was.

In principe moet dat je omslagpunt bevestigen. Als dit niet het geval is, is de meting toch fout. Als je 10 km tijd veel sneller (is geworden) mag je wat hoger in de hartslagen. Vaak is de 10 km tijd alleen maar betrouwbaar als je echt een wedstrijd voluit bent gegaan. Niet bijvoorbeeld gezellig kletsend samen met wat loopmaatje een evenement lopend :D
Peter de Leng
Ik marathonloper
http://peterdeleng.wordpress.com
Plaats reactie