Bedankt!

Deel hier je ervaringen met het programma.
Plaats reactie
Marieke Vos
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 sep 2021, 16:51

Bedankt!

Bericht door Marieke Vos »

Het zit erop, vandaag is voor ons de laatste dag van het 5 kilo kwijt-programma. Mijn man en ik zijn allebei zo'n 2,5 kilo kwijtgeraakt, hebben veel nieuwe recepten ontdekt en de afgelopen 30 dagen heerlijk gegeten. We begonnen eraan om niet alleen wat af te vallen, maar ook om anders te leren eten, veel meer groenten te eten (wat daarvoor niet goed lukte, nu wel!) en ook omdat het zo af en toe wel goed is om oude gewoontes te doorbreken. In mijn geval: een grote kop koffie verkeerd halverwege de ochtend. De eerste week van het programma miste ik die enorm, daarna helemaal niet meer. Hetzelfde gold voor de appel aan het eind van de middag. Bijzonder om erachter te komen dat je dat dus helemaal niet nodig hebt, dat 3 goede maaltijden per dag voldoende zijn! Dat geeft vooral rust in mijn lijf, merkte ik.
Daarnaast hebben we er in dit huis nu een paar nieuwe uitdrukkingen bij, ook leuk :) Sporten deden we al, maar nu vragen we elkaar dingen als 'is het jou vanochtend gelukt om in D1 te trainen?'.
We gaan er zeker mee door, want het beviel goed. Ik denk dat we in het weekend af en toe een lekkere pizza eten of een groot bord pasta, maar we zijn van plan om doordeweeks het ritme van 3 goede maaltijden per dag aan te houden. En natuurlijk 3x per week blijven trainen. Alleen dat lopen in D1, wat is dat moeilijk!!!! Daar moeten we nog wat op oefenen ;)

Bedankt Janneke en Koen voor het leuke programma!
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Bedankt!

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Wauw Marieke!
Wat een fantastisch bericht om te lezen!
Dank je wel!

Zo ontstaat er een hele nieuwe taal he?
;-)

Even mijn vetverbranding aanzetten, vogels kijken, een dipje doen en lopen in D1 :-)

Lieve groetjes, Janneke
Plaats reactie