Op de helft

Deel hier je ervaringen met het programma.
Plaats reactie
Esther Van breugel
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 apr 2021, 06:20

Op de helft

Bericht door Esther Van breugel »

Vandaag precies 15 dagen bezig en ik moet zeggen het bevalt me zeer goed. Een aantal dingen deed ik al zoals 3 x per week hardlopen, daarnaast ook nog zwemmen en fietsen en bewust gezond eten was ook niet nieuw.
Waar ik het meest tegenop zag was het terug gaan van 6 naar 3 eetmomenten per dag. En dat is me zoveel meegevallen, ik heb veel minder honger en nog geen enkele keer “snaaibuien” gehad, die ik voorheen wel regelmatig had. In de eerste week viel ik maar liefst 3,7 kilo af, deze tweede week maar een ons maar gezien ik ook een etentje heb gehad ben ik heel tevreden. Nog maar 2 kilo te gaan en dan ben ik op mijn streefgewicht. Ook sport ik nu 1 x in de week op nuchtere maag, gaat goed en wat smaakt het ontbijt daarna toch extra lekker.
Er zijn ook dingen die ik lastig vind: ik mis mijn bakje kwark savonds na de hardlooptraining en de ademhalingsoefening schiet er wel eens bij in. Dat moet ik echt sochtends meteen doen want anders komt het er niet meer van. Dus daar ga ik de komende weken extra op letten en verder lekker zo doorgaan. Voel me veel energieker :-)

Groetjes Esther
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Op de helft

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Goedemiddag beste Esther,

Excuses dat je wat langer op mijn antwoord hebt moeten wachten.
Ik was in IJsland voor mooie avonturen :-)

Wat ontzettend fijn te horen dat je zo'n flitsende start hebt gemaakt.
De 3.7kg voor week 1 is erg veel en is waarschijnlijk veel vocht, maar je bent waarschijnlijk nu hetzelfde gewicht ook aan vetten kwijt.

Lukt het met de ademhalingsoefeningen?

Lieve groeten, Janneke
Plaats reactie