Een week na….

Deel hier je ervaringen met het programma.
Plaats reactie
Loraine Guillon
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2021, 21:47

Een week na….

Bericht door Loraine Guillon »

Wat een verrassing, Janneke, om je op dag 37 nog een keer te mogen horen! Ik wilde jou en Koen heel hartelijk danken tot nu toe voor al jullie motiverende filmpjes en teksten etc etc. Het is daardoor absoluut geen anoniem programma, maar tegelijkertijd voelde ik geen moment morele druk om het programma op persé jullie wijze uit te voeren. Heel fijn, de regie is aan de deelnemer! Mijn doel was om op structurele manier wat gewicht kwijt te raken, een kilo of 4? Resultaat…0 kilo, ik ben zelfs wat zwaarder 😩. De grap is dat ik het programma niet “mislukt” vindt, want ik heb veel geleerd, over voeding, recepten, mezelf. En ook ben ik tenminste eens van de hongerkloppen af, waardoor ik ging snaaien. Nog gekker….ik kan zelfs nu een glaasje wijn drinken (jaja) zonder het grote verlangen naar kaaskoekjes en chips (tenzij ik het echt te ver laat komen).
Want 1 ding weet ik nu wel: zonder af en toe een goede wijn, is mijn leven niet fijn…
Ook vind ik het superfijn, Janneke, dat je me persoonlijk hebt beantwoord over de mail, met echt zinnige inhoud!
Kortom, ik ga gewoon door hiermee, ademen, sporten en 3x per dag eten met af en toe een afwijking.
Ik blijf jullie volgen en wie weet in een volgend leven, ga ik koud water waarderen 😂, maar alles stap voor stap!
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Een week na….

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Ha beste Loraine,

Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om een bericht te sturen.
Niets kwijt, zelfs iets zwaarder... Maar wel met een aantal onderdelen die je verder helpen.
Als je toch wat kilo's kwijt wil, kan ik altijd nog even met je meedenken.
En ik heb de verwachting dat als je doorgaat met de drie maaltijden, dat je toch gewicht gaat kwijtraken. Ook omdat je nu van de snaaitrek bent.
Dat geeft aan dat je verbranding van suiker- naar een flexibele verbranding is gegaan. Dat is echt mooi werk!

Lieve groetjes, Janneke
Plaats reactie