Na 30 dagen

Deel hier je ervaringen met het programma.
Plaats reactie
Sara Taeymans
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 mei 2020, 18:55

Na 30 dagen

Bericht door Sara Taeymans »

30 dagen later ben ik net 5 kg lichter en 12 cm buikomtrek kwijt. Ik voel me goed en het gaat vanzelf. Ik ben volledig van mijn suikerverslaving af. Ik eet geen tussendoortjes meer maar heb ook nooit een hongergevoel. Ik at altijd mager maar at dan ook de ganse dag door. Nu geniet ik terug van een stukje echte kaas, een beetje mayonaise, volle yoghurt,.... Wat een feest eigenlijk! De ademhalingsoefeningen doe ik als het ware automatisch als ik stress en het daarbij horende graaimoment voel opkomen. Lopen doe ik al heel lang maar het ging me alsmaar moeilijker af omdat mijn gewicht in stijgende lijn ging. Nu gaat het dus elk loopje weer een beetje gemakkelijker. De wandelingen met de hond neem ik ook allemaal voor mijn rekening. Die luie bernersennenhond vraagt zich af waarom die wandelingen alleen maar langer worden. Ik werk nu ook veel efficiënter. Mijn concentratie is veel beter. Ik doe nog lekker verder want ik ben er nog lang niet. Daar ben ik me bewust van, maar ik ben 100% zeker dat ik op deze manier al die extra kilo's kwijt zal raken. Die reclame op Facebook voor het 5 kilo kwijt programma kwam op het juiste moment. Jullie horen nog van mij, want er moeten er nog 15 extra af.
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Na 30 dagen

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Wauw Sara!
Wat een geweldige ervaring!
Gefeliciteerd met deze fantastische resultaten, ik lees je bericht met een glimlach van oor tot oor!
DANK JE WEL!
Heel veel succes en tot het volgende bericht ;-)

Zou je het leuk vinden als we jouw ervaring delen op onze website?

Groetjes Janneke
Sara Taeymans
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 mei 2020, 18:55

Re: Na 30 dagen

Bericht door Sara Taeymans »

Mijn ervaring mag zeker gedeeld worden via de website. (Op dag 37 trouwens -6,5 kg ... zonder moeite; zelfs 1 keer uit eten gegaan met dessert maar met al jouw trucjes trap ik niet meer in de valkuilen)
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Na 30 dagen

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Yeahhhh!! Niet meer in de valkuil trappen... daar word ik echt een partijtje blij van!

Super, we zullen je ervaring delen! Mocht je er een foto bij wíllen delen; dan is het leuk als je die wilt mailen naar janneke@sportrusten.nl

Goed weekend!
Plaats reactie