30 dagen zitten er op

Deel hier je ervaringen met het programma.
Plaats reactie
Eduller
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2020, 18:39

30 dagen zitten er op

Bericht door Eduller »

De dertig dagen zitten er op. Wat een ervaring! Sinds ik Janneke mocht ontmoeten ben ik voor t eerst van mn leven gaan hardlopen én ik houd t nog steeds vol. Vind t heerlijk en t doet mn lijf en leden, plus algehele gesteldheid goed! Voordat ik begon aan de eerste 12 minuten hardlopen, dacht ik dat ik dat nooit zou volhouden... 3 dagen geleden rende ik mn eerste 10K 😱 Mn snelheid is alles behalve indrukwekkend, maar daar doe ik t ook niet voor (alhoewel ik toch altijd een beetje baal als ik over de 7 minuten zit per kilometer, hahaha). 3 x per dag eten werkt geweldig bij mij, helemaal als ik geen koolhydraten eet. Ik was al aan t afvallen en kwam van 69,8 kilo. Door Sportrusten is daar geleidelijk en met ups en downs* in kilo’s nog meer afgegaan en zit ik nu op 64,8k. (*door wijntjes etc hoor, dus heel erg logisch en voor mij persoonlijk geen ramp, want gezellig eten en drinken vind ik ook belangrijk). T liefst kom ik onder de 63, maar met mn 54 jaar wil ik ook geen uitgemergelde oude kop krijgen, dus ff zien hoe dat op deze leeftijd ‘staat’ 😉. Dank jullie hartelijk. Mn conditie is beter dan ooit en daardoor ook mn energie level. Heerlijk. Ik raad t iedereen die ik tegenkom al aan en zal hier én met t ‘programma’ zelf ook gewoon doorgaan. 🙏🏼 Nogmaals dank!!
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: 30 dagen zitten er op

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Lieve Esther,

Bedankt voor je supermooie bericht.
Ik heb met zoveel plezier mogen bewonderen hoe jij van dat kuiltje in de bank naar het aantrekken van je sportschoenen bent gegaan.
En hoe jij binnen no-time 5km liep.

Ontzettend trots ben ik op je!

Vind je het goed als ik je verhaal op onze website laat plaatsen?

Lieve groetjes Janneke
Plaats reactie