Evaluatie

Deel hier je ervaringen met het programma.
Plaats reactie
sharonjansen89
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2019, 19:38

Evaluatie

Bericht door sharonjansen89 »

Goedemiddag,

Inmiddels zit het 30 dagen programma er op. De voornaamste reden om mee te doen aan het programma was om gewicht te verliezen. In de 1e week viel ik al bijna 2 kilo af. Daarna stagneerde het afvallen een beetje en ben ik uiteindelijk op -3,1kilo geeindigd. Al vrij snel merkte ik dat ik meer energie had dan voor het starten van het programma. De grootste winst die ik met dit programma hebt behaald is dat ik geen last meer heb van mijn maag en darmen door het aanpassen van mijn voedingspatroon. Ik heb dan wel niet de doelstelling die ik mijzelf op voorhand had gesteld behaald (-5kg), maar geen last meer van mijn maag en darmen is de grootste winst

Sharon
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Evaluatie

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Fijn te horen!

Blijde groet,
Rob
Gerrent
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 apr 2019, 21:48

Re: Evaluatie

Bericht door Gerrent »

Ik ben in mei begonnen en ik ben enorm tevreden! Ik wilde 5 kilo afvallen, inmiddels is er 8 kilo af. Ik kan me niet herinneren dat ik dit ooit gewogen heb! En volgens mij gaat er nog wel wat af, maar dat zullen we zien. Ik was eerst een beetje sceptisch over het supervetverbrander-boek, maar ik begin nu toch echt te geloven dat er iets verandert is in mijn lichaam. Ook hardlopen wordt steeds leuker als je merk dat je veel meer kunt. Harder en verder, super leuk!
Lunch blijf ik lastig vinden. Salades hou ik niet zo van. Maar momenteel gewoon twee boterhammen en wat fruit of groenten. Zo hou ik het leuk!
Enorm bedankt!
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Evaluatie

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Top! Goed bezig!

Blijde groet,
Rob
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Evaluatie

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Dag beste Gerrent,

Wauw, 8 kilo! Dat is echt een felicitatie waard!

Gefeliciteerd! Fijn dat het je zoveel heeft opgeleverd!

Een broodje tussen de middag kan natuurlijk ook prima! Misschien vind je wraps lekker?
Een volkorenwrap met kipfilet, sla, linzen, paprika! Mmm!

Groetjes Janneke
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Evaluatie

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Hoi beste Sharon,

Wat goed dat je darmen zoveel rustiger zijn geworden tijdens het programma.

Hoe gaat dat nu?

Groetjes Janneke
Plaats reactie