Einde maand

Deel hier je ervaringen met het programma.
Plaats reactie
SSaskia
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 apr 2019, 22:46

Einde maand

Bericht door SSaskia »

Vandaag mijn laatste dag, vanochtend na het wegen was ik klaar (jarig dus de rest van de dag let ik voor 1 keer nergens op)
Wat heeft het gebracht: 3,5 kg eraf en daar ben ik blij mee want het kostte maar erg weinig moeite. In het weekend nam ik zelfs 2 wijntjes en wat worst, kaas en olijfjes erbij ‘s avonds.
Ik heb heel bewust niet te streng gedaan om het leuk te houden en toch langzaam af te vallen. 3x per dag eten ging heel goed.

Deze week “mag” ik pasta eten en nog e.e.a. wat ik erg gemist heb, en dan ga ik gewoon weer door met een volgende ronde, misschien nog 2 kg eraf en dan is het goed.
De ademhalingsoefening heb ik regelmatig overgeslagen, het is lastig daar de rust en concentratie voor te vinden en als ik het in bed doe val ik in slaap.

Bedankt, dit werkt wel voor mij op deze manier!
JannekePoort
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 mei 2015, 15:51

Re: Einde maand

Bericht door JannekePoort »

Hoi beste Saskia,

Wat fijn om te horen dat je goed terugkijkt op de afgelopen maand!
3.5 kg is echt een mooi resultaat! Ik ben benieuwd wat je gaat merken als je de touwtjes wat meer laat fieren.
Wat dit doet met je lijf.
Ik merk zelf dat ik nog geregeld 1 dag per week dingen eet die ik niet snel zou aanprijzen, maar dat ik er heel snel weer 'klaar mee ben' omdat ik de negatieve reactie in mijn lijf merk.

Een mooie nieuwe maand gewenst en wellicht tot ziens,

Groetjes Janneke
You can. End of story.
Carla Zwart
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 mei 2019, 08:42

Re: Einde maand

Bericht door Carla Zwart »

Dit was mijn tweede maand en nu ben ik nog steeds op hetzelfde gewicht 3 kilo eraf.
Ook ik heb deze maand 3xp/d gegeten en in het weekend doms wat gesmokkeld.
Wat mij wel opviel is dat ik erg schommelde dit keer met m'n gewicht, ik zit nu wel in de overgang en nu al 3 mnd overgeslagen maar wel de symptomen dus had zin in chocola. Dan kan ik een bakje kwart en raspte ik een blokje pure chocola 70% erdoorheen met nog een beetje pure hagelslag en dat vind ik erg lekker.

Wat heeft het mij gebracht...
Dat ik nog een maand doorga want ik wilde 65kilo wegen dus moet er nog 1 kilo af, en ik heb er veel van geleerd en ook met hardlopen merk ik dat ik iets sneller ben.
Normaal als ik 10 km rustig loop doe ik er een uur over en nu was ik met 57 min. alweer thuis!!!
Maandag ga ik weer beginnen...
Gr. Carla
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Einde maand

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Dag beste Carla,

Tot mijn grote spijt zie ik nu pas je bericht. Excuses!

We zijn inmiddels al een aantal maanden verder, hoe sta je er nu voor?

Hartelijke groeten,
Janneke
Tjim
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2019, 13:11

Re: Einde maand

Bericht door Tjim »

Dag,
De eerste 30 dagen volbracht! Ik ben in gewicht een kleine 3 kg kwijt geraakt, in tailleomvang 4 cm. Hoop dat ik hiermee voor mezelf een trend heb gezet! Het lukt me om de hoofdmaaltijden verzadigend te maken en de trek in zoet is voorbij op een enkele keer iets superlekkers waar ik dan extra van geniet!
Ik heb besloten nogmaals de 30 dagen te doen met filmpjes omdat dit voor mij een stok(je) achter de deur is. Helaas kan ik dan niet meer online een schema bijhouden omdat het schema van de vorige 30 dagen verschijnt. Zal zelf dan een schema maken.Doel is om nog 3 kg kwijt te raken en dan de balans te houden.
DNkjewel!
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Einde maand

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Hoi beste Tjim,

Wat mooi om te horen dat je het programma nog een keer gaat volgen. Slim om de gewoontes eens 100 dagen te doorleven. Dan maak je gewoontes echt eigen.
Het lukt nu inderdaad nog niet om de lijn van gewicht aan te houden. Mark, onze ICT-man is aan het bedenken hoe we dat anders kunnen doen; dat je informatie niet wordt overschreven.

Fijn dat je het zelf bijhoudt.

Mooie maand gewenst, groetjes Janneke
Plaats reactie