Slaap!

Deel hier je ervaringen met het programma.
Plaats reactie
Betsie
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 apr 2019, 23:26

Slaap!

Bericht door Betsie »

O jongens ik heb zo'n slaap! Ik was dus echt gewend om laat naar bed te gaan, tot laat te werken ook, en dan nam ik vaak iets zoets om mezelf op gang te houden. De eerste 2 weken ging het prima qua energie en had ik nog wat late klussen wat allemaal goed ging, maar sinds vorige week donderdag kukel ik dus gewoon in slaap, soms al rond 21u. Eigenlijk is dit goed natuurlijk. Maar ook heel onhandig. Is dit herkenbaar voor anderen?
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Slaap!

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Slaap je wel gewoon 8 uur? Dus ben je vroeg wakker of slaap je nu veel langer?

Blijde groet,
Rob
KK
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 apr 2019, 20:05

Re: Slaap!

Bericht door KK »

Ik slaap prima. En ik heb een prima huneur. Ik weet niet of ik meer slaap dan anders.. maar we slapen allemaal veel te weinig, historisch gezien, dus ik zou genieten van de ontspanning!
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Slaap!

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Hoi Betsie,

Oh heerlijk! Ik zou willen dat ik om 21u zou slapen, haha! Ik sta nog altijd te lang AAN, waardoor ik nog áltijd te korte nachten maak.
Ik weet niet hoe laat je opstaat? Maar als je lang doorwerkt, is dit wellicht juist een heerlijke rem voor je!

Ik denk graag nog even met je mee!

Positief jaloerse groeten ;-) van Janneke
Betsie
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 apr 2019, 23:26

Re: Slaap!

Bericht door Betsie »

Hoi, het was tijdelijk. Ik ben altijd heel laat op nog, maar ik denk dat ik door het anders eten en het sporten meer ontspannen was waardoor het eeuwig slaapgebrek eindelijk de sterkere partij was.Ik moet elke ochtend vroeg op, dus af en toe op tijd naar bed is belangrijk. Inmiddels is alles weer helemaal goed!
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Slaap!

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Goed om te horen, Betsie!
Plaats reactie