Laatste dag

Deel hier je ervaringen met het programma.
Plaats reactie
roos&zo
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jun 2021, 09:37

Laatste dag

Bericht door roos&zo »

Hoi Janneke,
Vandaag mijn laatste dag van het programma. Ik vond het een fijn programma, veel van geleerd. In tegenstelling tot een moeilijk dieet, was dit voor mij een aanpassing in mijn levensstijl die me goed bevalt. Mijn streven was 3 kg afvallen, dat heb ik nagenoeg gehaald (2.9). Dus daar ben ik heel erg blij mee.
Heb je nog tips voor het op gewicht blijven?
3x blijven eten maar wat meer koolhydraten toevoegen? Of heb je nog andere tips?
Bedankt voor het programma!
Groet, Rozemarijn
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Laatste dag

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Hoi Rozemarijn,

Wat een fijn bericht en wat goed te lezen dat je je streefgewicht hebt bepaald, wat een heerlijk gevoel is dat!

Je kunt er inderdaad voor kiezen om je koolhydraten iets uit te breiden, of wat gezonde vetten extra te nemen.

Zo kun je experimenteren waar je je beter bij voelt.

Lieve groeten, Janneke
Diana deB
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mar 2021, 13:58

Re: Laatste dag

Bericht door Diana deB »

Ha Janneke
Dank voor je enthousiaste video’s en motivatie.
Sinds april 2020 eet ik tussen 12 en 19 uur: 5 kg kwijt. Met jullie cursussen 5 kg kwijt en vasten heb ik 3-4 eetmomenten en gebruik steeds minder koolhydraten en meeer groenten: 2 kg kwijt.
Ik zou nog graag wat kg kwijt raken. Hoe pak ik het aan? Opnieuw jullie cursussen doen? Suggesties zijn welkom.
Groeten Diana
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Laatste dag

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Goedemorgen beste Diana,

Als je nog wat meer gewicht kwijt wil, kan het helpen om echt naar de maximaal 2 of 3 eetmomenten te gaan.
Je maaltijden goed te vullen met groenten en een beetje vis/vlees/vleesvervanger.
Je kunt de koolhydraten ook eens een periode helemaal laten staan om te ervaren wat dat je brengt.

Als het je lukt om 500 gram groenten per dag te eten, is dat een zegen voor je lijf en merk je dit ook terug in je gewicht.

Groetjes Janneke
Plaats reactie