Vanalleswat

Stel hier al je vragen.
Evelyn Diepstraten
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 nov 2022, 11:36

Vanalleswat

Bericht door Evelyn Diepstraten »

Hoi Janneke,
Hoe past tomaten of tomatengroentensap in dit programma?
En ik eet Skyar als ontbijt ipv kwark of yoghurt. Omdat er verhoudingsgewijs dacht ik meer eiwitten inzitten.
Ik ben nog erg zoekende omdat ik bijna geen spiermassa opbouwde (gemeten door diëtist) verhoudingsgewijs was vetpercentage te hoog.
Het lukt me tot nu toe niet dat goed om te draaien.
Ik at volgens haar te weinig op sportdagen waardoor ik niks op te bouwen heb.
Ik volg dit programma niet echt om gewicht kwijt te raken maar om de verhoudingen spier/vet /vocht massa beter te krijgen.
Ik ben 45 jaar, 1.68 en weeg nu 58.5 ong (elke weegschaal geeft weer wat anders aan)
Ik voel mij lekker bij 56 kg, maar getalletje zeg niet alles wanneer ik straks hopelijk wel spiermassa op ga bouwen omdat spieren zwaarder zijn.
Ik heb nu maanden niet fatsoenlijk gesport, geen puf, fut en energie. (alleen gesupt de hele zomer)
Ik wil graag weer m'n sporten hervatten wat ik voor die maanden deed, 2x pw wielrennen (in de winter binnen op hometrainer) of korte rit buiten op mtb en 3x lichte krachttraining. En wil beginnen met 1x pw zwemmen (door schouderblessure gaat dit heel traag en minimaal)
Ik heb chronische hyperventilatie (en af en toe aanvalsgewijs) en heb daarom hiervoor het meditatieprogramma en tem je brein gevolgt. Hierdoor gaat dit echt al vele malen beter. Ook ademde ik door m'n astma/ allergie altijd door m'n mond en nu lukt het steeds beter vaker en langer om een neusademhaling te hebben. (ik mediteer nog steeds 2x PD) en probeer de ademhalingsoefening 1x PD te doen, maar dat schiet er eerlijk gezegd heel vaak bij in.
Hopelijk kan ik met dit programma ook nog eea verbeteren. Ik schreef deze mail omdat je misschien nog tips of aanvulling hebt waar ik aan kan denken.
Bvd
Groet Evelyn
Plaats reactie