Energiedip in de middag

Plaats reactie
Koen - Sportrusten

Energiedip in de middag

Bericht door Koen - Sportrusten » 04 jun 2018, 14:13

De eerste drie dagen had ik een flinke energiedip rond 15:00 uur. Nu niet meer. Zijn er mensen met een heftige energiedip naar de lunch of op een ander moment?

Florine

Re: Energiedip in de middag

Bericht door Florine » 04 jun 2018, 14:19

Op dag 2 duurde mijn dip van 9 tot na een middagdutje (14-15u).
Op dag 3 was is de hele dag klaarwakker en topfit
Op dag 4 (vandaag): enorme dip na het eten.

Ik blijf volhouden, de ochtend is echt heerlijk!

NY

Bericht door NY » 04 jun 2018, 15:26

Vandaag idd vanaf 14.00 enorme dip. Kijken hoe het morgen gaat.
Overigens dit had ik niet vrijdag en het afgelopen weekend. Enorme behoefte aan zoet (maar niet gek omdat ik nu aan het afkicken ben van suiker)

KW

Bericht door KW » 04 jun 2018, 19:24

Vandaag was ik opvallend energiek; meestal ben ik maandag vanaf de namiddag helemaal gaar en kapot. Nu stond ik fluitend te stofzuigen.
Maar vanmorgen om 5 uur was ik nog moeoeoe... een soort onderhuidse elektrische deken die niet uitging.
Ik vind het heel bijzonder dat elke ochtend weer totaal anders voelt. Elke ochtend heeft zijn eigen sfeer, gevoel, vraagt iets anders van me.

Kortom, ben tot nu toe erg blij met de keuze om mee te doen!

hetisesther

Bericht door hetisesther » 05 jun 2018, 07:22

Ja, ik heb de tweede dag enorme dip gehad in de middag.... Ik was gisteren zo moe dat ik een dagje niet mee heb gedaan en nu vanmorgen wel weer om 5.15 uur opgestaan.

Aangezien ik een totaal ander ritme had (echt van lange avonden) is het een enorme omslag en best lastig vind ik. Ik moet gewoon veeeeeel vroeger naar bed en kan dan ook niet altijd slapen...en dat maat het weer moeilijk om op te staan.

Vandaag een dag van 37 km wandelen voor de boeg. Trainen voor de Peelandmars van 17 juni a.s. op het prachtige eiland Noord-Beveland. Ben benieuwd hoe dat gaat en of ik dan ook een dip krijg....

Groet en fijne dag, Esther

Daniellestolk

Bericht door Daniellestolk » 05 jun 2018, 18:16

Oh gelukkig, ik ben niet de enige. Ik ben tegelijk ook bezig met een maand zonder suiker en was voornemens dit te combineren zonder koffie. Dat lukt me niet, wel merk ik dat ik de "onthaasting" van het eerder opstaan dan de rest vh gezin heel de dag kan meenemen. Dat is echt top!

Mark - Sportrusten

Bericht door Mark - Sportrusten » 06 jun 2018, 08:48

In de middag valt mijn dip mee. Die komt pas thuis rond een uur of 9 in de avond, maar dan is het alweer bijna tijd om te gaan slapen.
Ontspannen groet,
Mark

~ Word fit met een glimlach ~

Koen - Sportrusten

Bericht door Koen - Sportrusten » 07 jun 2018, 14:07

Herkenbaar. Ik eet in de namiddag wel suikers - wat ik lang niet deed - om fit te blijven. Ik combineer vroeg opstaan met een maand geen alcohol. Da's een handige combinatie ;)

korz

Bericht door korz » 08 jun 2018, 19:10

Koen, is je ambitie om na deze maand het vol te houden? (zowel alcohol als morning miracle)
Lopen met je hart: heerlijk!

Koen - Sportrusten

Bericht door Koen - Sportrusten » 08 jun 2018, 20:25

korz schreef:Koen, is je ambitie om na deze maand het vol te houden? (zowel alcohol als morning miracle)
Morning Miracle wil ik zeker vasthouden, dat brengt me veel. Helemaal geen alcohol hoeft van mezelf niet, wel zeer gedoseerd.

Ga jij nog 10 Vipassana doen :?:

Plaats reactie