Goede Start

Plaats reactie
Vero

Goede Start

Bericht door Vero » 01 jun 2018, 21:20

Na 1e reactie "Nee joh!", al snel de twijfel; "het is vast heel lekker...", vandaag begonnen met een poging.
Beetje voorzichtig: 05:25 wekker:
05:30 plens water (in mn gezicht), glas water en zonnegroet
05:40 hardlopen of mediteren
06:20 rekoefeningen
06:30 koud douchen
06:40 ontbijt klaarmaken
07:00 man en kinderen eten mee

Ik zat eerder en ontspannener op weg naar werk. Voelde me vandaag verbazingwekkend fit.
MAAR.. heb een heel erg vermoeidende tijd achter de rug; afgelopen weken ellendig van verdriet en vermoeidheid. Dus ik vraag me af: houd ik dit vol?! EN -daar komt mijn vraag aan de medestanders hier- hoe doen we het in het weekend? Als we niet om 08:00 op het werk hoeven te zijn, Als je je nog eens lekker kan omdraaien en je bewust kan zijn dat je lekker met je partner in bed ligt en daarvan kan genieten... Sta ik dan ook weer om 05:00/05:30 naast mijn bed?
En hoe laat gaan jullie daarbij naar bed?

Daniellestolk

Re: Goede Start

Bericht door Daniellestolk » 02 jun 2018, 21:48

Ik probeer rond 22.00 uur naar bed te gaan. Als is mijn vriend het daar niet helemaal mee eens. Ik had vandaag echt last van een dip rond 15.00 uur. Wat was ik moe zeg.....

Koen - Sportrusten

Bericht door Koen - Sportrusten » 04 jun 2018, 14:12

Ha Vero, ik sta ook in het weekend om 5:00 uur op omdat ik dat helemaal verrukkelijk vind. Moet ik er wel bijzeggen dat ik mijn maand vroeg opstaan combineer met een maand zonder alcohol en dat scheelt een slok op een borrel. Maar niets moet natuurlijk. Als jij het prettiger vindt om in het weekend niet vroeg op te staan, kun je dat natuurlijk gerust laten. Alleen is het gevaar dan wel dat je zondagavond niet moe en voldaan bent en dus niet vroeg kunt slapen.

Geluk de komende tijd.

Koen

hetisesther

Bericht door hetisesther » 05 jun 2018, 07:29

Ik zoek ook naar de juiste modus en combinatie met mijn man.... Hij gaat echt niet zo vroeg naar bed, terwijl wij eerder bijna altijd tegelijk ons bedje in doken dus dat vind hij niet zo top. Wat hij dan weer fijn vind is dat ik er mijzelf lekker bij voel en hem paar keer fijn heb wakker gemaakt (leuker dan de wekker vond hij ;) )... Dit weekend ben ik zaterdag rond 6 uur opgestaan en zondag om 5.30 uur.

Wat Koen schrijft is al voelbaar en herkenbaar. Als je niet zo vroeg op staat, merk ik in elk geval ook dat ik in de avond minder zin heb om op tijd naar bed te gaan en val ik dan dus ook niet zo makkelijk in slaap...

Groet Esther

korz

Bericht door korz » 05 jun 2018, 19:05

Ik vind het wel moeilijk met mijn vrouw. Ik lig nu echt zo rond 22.00 uur in bed. Maar mijn vrouw is meestal pas om 23.30 of later. Dat is echt wel jammer, dus ik moet goed kijken of dat blijft werken,
Daarnaast is alcohol en 5.00 uur geen goede combinatie. Maandagochtend moest ik echt spijbelen.

Voor de rest is het heerlijk. Nooit gedacht dat ik het 5 dagen kon volhouden. Op naar de komende 25 dagen. Tja en dan de zomervakantie. We zullen het zien.

groet,

Maarten
Lopen met je hart: heerlijk!

Plaats reactie