Inpassen fiets woon-werk

Plaats reactie
Gerbert

Inpassen fiets woon-werk

Bericht door Gerbert » 08 nov 2017, 20:44

Hoe kan ik in mijn schema mijn woonwerk fiets afstand inpassen ik fiets 3 x per week naar mijn werk (19 km heen - 19 km terug op vogeltjes kijken snelheid :lol: ) wat overigens nu al mijn favoriete trainings snelheid is in het schema :!:
groet,
Gerbert

aart

Re: Inpassen fiets woon-werk

Bericht door aart » 13 nov 2017, 08:43

Dag Gerbert,

Dat kan uiteraard, kan nu even niet zien welk schema je doet.
Kan je dit even aangeven?

Groet, Aart

Gerbert

Bericht door Gerbert » 13 nov 2017, 14:29

Dag Aart,
Ik doe het beginners schema ma,di= rust ,woe ,vrijdag,zondag= trainingsdag , ik werk 3weken van 3 dagen en 1 week van 4 dagen meestal di,woe,dond en 1week + vr ! Op werkdagen wil graag met de fiets zoveel als mogelijk zolang de weersomstandigheden het toelaten. :!:
Nog een andere vraag ik heb twee keer een uitgebreide mail gestuurd naar jou sportrusten mail adres en naar het info mail adres met de vraag ( en wat voorgeschiedenis van mij) met welk schema ik het beste kon beginnen ( gezien mijn voorgeschiedenis!)helaas nooit geen antwoord gehad ,dus heb ik uiteindelijk maar besloten om met het beginnerschema te starten ( tot 2016 fietste ik bijna 10000 km per jaar :!: ) mijn vraag is dus is er op een andere manier te communiceren over dit schema?
Groet Gerbert

Gerbert

Bericht door Gerbert » 02 dec 2017, 20:37

:cry: leuk dat je vragen kunt stellen in de koffiehoek ,jammer dat ik nergens antwoord krijg ,dit forumoverzicht (wielrennen beginners ) zit weinig activiteit in dus dit stukje geef ik op verder een prima trainingsschema het zou mooi zijn dat in de toekomst de begeleiding iets meer interactief van opzet is!

aart

Bericht door aart » 05 dec 2017, 22:14

Dag Gerbert, wanneer je mij een mail stuurt op aart@sportrusten.nl komt dat altijd aan.
Dan bel ik je graag even en hebben we het over de trainingsvorm en hoe het nu loopt.

Hoor graag van je, hartelijke groet

Aart

Plaats reactie