100 dagen zitten er op!

Plaats reactie
Ankie van Bon
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 apr 2020, 19:50

100 dagen zitten er op!

Bericht door Ankie van Bon »

Yes! Mijn 100 dagen zitten er op.

Wat heeft het me gebracht:
Ik heb mijn lichaam beter leren kennen.
Waar ik voorheen stug 6 min/km bleef lopen (vond ik het ideale tempo, wat je toch minimaal moest kunnen lopen) en dan op het eind draaierig en misselijk op de stoeprand zat, luisterde ik nu goed naar mijn lichaam en was alles beter in balans. Ik heb dan ook de 100 dagen met gemak vol kunnen houden zonder blessures. Het bijhouden van de rusthartslag vind ik ook fijn. Je merkt meteen als er iets niet zo lekker zit en je beter een dagje rustig aan kunt doen. En tijdens het hete weer van de afgelopen week ging het tempo vanzelf wat terug, waardoor ik toch lekker heb gelopen.
Ook ben ik er achter gekomen dat ik het het prettigst vind om nuchter in de ochtend te lopen. Het is een fijn begin van je dag en het is gewoon heerlijk om 's morgens al vroeg buiten te zijn.
Ik heb het hardlopen nu geïntegreerd in mijn dagelijks leven en denk dat ik er gewoon lekker mee door ga.
Vooral ook omdat ik me fitter voel en ook lekker in mijn vel zit. Mijn humeur is ook gelijkmatiger geworden. Minder pieken en dalen. Dat komt denk ik ook door de tips van Janneke wat betreft voeding.

Ik vond het een fijn programma en heb me goed aan de drie keer per week hardlopen kunnen houden.
De filmpjes van Koen werkten motiverend, net als het invullen van mijn hardloopgegevens op de site.

Dus bedankt Sportrusten Team en ik ga binnenkort zeker starten aan het 10km programma!
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: 100 dagen zitten er op!

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Dank voor je mooie bericht!

Super dat het zo goed gegaan is! Moedig voorwaarts! :D :D

Blijde groet,

Rob
Plaats reactie