Ervaring na 5kilo kwijt programma

Plaats reactie
Annemiek bier
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2020, 09:44

Ervaring na 5kilo kwijt programma

Bericht door Annemiek bier »

goedemorgen allen,

Inmiddels mijn 30dagen afgerond.
Tussendoor ben ik wel 2 kilo afgevallen in het programma maar ben weer geëindigd zoals ik begon.
Heb veel geleerd van het programma, maar het is een soort van mindfuck. Op het moment dat ik tegen mijzelf 'zeg' je mag geen frisdrank drinken (iets wat ik normaal niet doe (het is wel aanwezig in huis)) krijg ik er behoefte naar.
Zo was dat ook met andere suikerhoudende producten.
Hoe is dat bij jullie?
Ben benieuwd hoe ik nu met de verkregen kennis verder ga zonder de 'druk van het programma.

Gr annemiek
Melanie S
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jun 2020, 14:27

Re: Ervaring na 5kilo kwijt programma

Bericht door Melanie S »

Hoi Annemiek,
In mijn eerste maand ging het ook niet altijd goed. Ik had steeds maar zin in Cola Zero en heb dat toen niet meer in huis gehaald. Volgens mij moet je ook niet té streng zijn voor jezelf. Af en toe zondigen is prima en daardoor is het ook vol te houden als nieuwe lifestyle. Ik heb het programma nog een keer 30 dagen gedaan en toen viel het kwartje en ging het gewoon heel veel beter. Nu eet ik 's ochtends geen boterhammen met hagelslag meer, maar kwark met fruit en zelfs havermout. Nooit verwacht dat ik dat lekker zou gaan vinden. :lol:
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Ervaring na 5kilo kwijt programma

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Hoi Annemiek,

Wonderlijk hoe dat brein werkt he? jezelf iets verbieden en dan krijg je verlangen.
Wat als je het gewoon drinkt? Het goedkeurt bij jezelf?

Voor mij werkt het om te zeggen; ik kies ervoor om dit niet te eten/drinken want ik weet wat dat me morgen/over een uur brengt.
Of ik maak heel bewust de keuze; nu wel en morgen pak ik het terug.

Ik hoop dat het je lukt om de gewoontes nog eens een maand voort te zetten om te zien wat dat je brengt, 30 dagen is natuurlijk maar kort.

Groetjes Janneke
Plaats reactie