Tem je brein

Plaats reactie
AnjaZ
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 okt 2019, 15:49

Tem je brein

Bericht door AnjaZ »

Goedemorgen Koen,

Net je laatste filmpje bekeken van ' tem je brein' dag 30. En mij heeft het veel gebracht.
Rust en bewustwording wat er allemaal in en met je lichaam kan gebeuren, ja ik ben er zeker blij van geworden.
En ja ik ga door............. Kan ik weer opnieuw beginnen met het programma door op de link te drukken, begin opnieuw?

Ik hoop je zeker een keer te ontmoeten en denk zeker na over 10 dagen stil.... Wie weet!!

Groetjes Anja
Gebruikersavatar
RunningRob - Sportrusten
Berichten: 6122
Lid geworden op: 05 feb 2015, 14:13

Re: Tem je brein

Bericht door RunningRob - Sportrusten »

Dank voor je enthousiaste verslag! ;)
AnjaZ schreef: 30 nov 2019, 07:31 Kan ik weer opnieuw beginnen met het programma door op de link te drukken, begin opnieuw?
Yep.

Blijde groet,
Rob
Dirk-Jan Rombouts
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 mar 2020, 23:32

Re: Tem je brein

Bericht door Dirk-Jan Rombouts »

Goedemorgen!
Ik heb net dag 30 afgerond en het heeft me al veel moois gebracht!

Ik loop zelf al heel wat jaren redelijk fanatiek. Zo heb ik recent mijn 4e marathon gelopen (in de bossen van mijn eigen woonplaats omdat Rotterdam niet door ging). Nu wil ik de stap maken om zo optimaal mogelijk de ademhalingsoefening erbij te integeren.

Met drie kleine kinderen thuis en een drukke baan is het leven vrij intensief. Daarom biedt de miracle morning nu al drie weken een perfecte mogelijkheid om elke dag 45m extra aan mijn eigen ontwikkeling te besteden. Langer vind ik nu nog niet realiseerbaar.

Mijn idee is om elke ochtend sowieso te starten met 10m Anapana meditatie. Elke ochtend nadat ik de avond ervoor hardgelopen heb, wil ik hier de Wim Hof oefening aan toevoegen. Na het lopen zelf wil ik ook een paar minuten mijn adem en hartslag weer rustig brengen. Klinkt dit als een zinvol ritueel of hebben jullie daar nog tips over?
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: Tem je brein

Bericht door Koen - Sportrusten »

Dag Dirk-Jan,

Dat klinkt als een briljant mooi ritueel. Niets aan toe te voegen.

Geluk.
Janneke Wiskerke
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 mar 2020, 20:01

Re: Tem je brein

Bericht door Janneke Wiskerke »

Hoi koen, je zegt bij dag 30 dat je hoopt dat ik meega om oefeningen te doen in een wak in Finland. :( Organiseer jij dat ook?
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: Tem je brein

Bericht door Koen - Sportrusten »

Ha Janneke,

Vermoedelijk gaan we in februari 2021 die kant weer op...doe je mee?
Janneke Wiskerke
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 mar 2020, 20:01

Re: Tem je brein

Bericht door Janneke Wiskerke »

Nou misschien wel.
Koen - Sportrusten
Berichten: 904
Lid geworden op: 20 dec 2014, 13:34

Re: Tem je brein

Bericht door Koen - Sportrusten »

:D
Plaats reactie