5 kilo kwijt programma: wat ga je doen?

5 kilo kwijt programma: wat ga je doen?

In het vijf kilo kwijt programma ga je zes dingen doen:

  1. 3 x per dag eten, zonder tussendoortjes (tja, dat is even wennen)
  2. Geen snoep, geen frisdranken (op het zondigen na :))
  3. Minderen met koolhydraten
  4. 3 x per week sporten
  5. 1 x per week nuchter sporten
  6. Een ademhalingsoefening om te ontspannen

Janneke neemt je gedurende 30 dagen mee om jezelf deze punten eigen te maken.

Op dag 1 is het goed om met alle punten te beginnen.

Een aantal punten doe je wellicht al. Sporten of de ademhalingsoefening bijvoorbeeld.

Wil je meer weten van een bepaald onderdeel, dan vind je op deze pagina alvast waar je dat kunt vinden.

Voeding

Voor het eten kun je onderstaande video van Janneke rustig bekijken. Dan weet je meteen wat je in huis kunt halen:

Wil je nog meer richtlijnen en tips voor je maaltijden? Klik hier.

Drie keer per week sporten

Wij zijn fan van drie keer per week hardlopen, maar in dit programma is elke sport prima.

We gaan je van alles leren over je D2-hartslagzone en hoe je slim kunt hardlopen om af te vallen. Als je een andere sport doet, kun je dat trainen met een hartslagmeter overslaan. Heb je vragen? Stel ze in de koffiehoek.

Sport je helemaal nog niet en wil je beginnen met hardlopen? Klik hier voor de tips.

Nuchter sporten

Je gaat één keer in de week nuchter sporten. Dat betekent dat je ’s ochtends gaat sporten vóór je ontbijt. Drink wel twee glazen water! Waarom je nuchter gaat sporten wordt in het 30 dagen programma duidelijk.

Ademhalingsoefeningen

De geheel herziene editie van de bestseller Verademing is uitBij het 30 dagen programma heb je het e-book van Verademing gekregen. Pak hoofdstuk 7 erbij en kies een oefening. Doe die oefening dagelijks 10 minuten.

Waarom dat je gaat helpen met afvallen wordt je duidelijk in het programma.

Succes!