Een week na de 30 dagen

Deel hier je ervaringen met het programma.
Plaats reactie
Cornelieke Keizer
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 mar 2020, 23:03

Een week na de 30 dagen

Bericht door Cornelieke Keizer »

Dag Janneke,

Omdat het leuk was om 7 dagen na afsluiting van het 30 dagen programma een berichtje van je te ontvangen: ik moet zeggen dat ik de afgelopen week wel wat lastiger vond, dat had eigenlijk voornamelijk te maken met het feit dat de restaurants weer voor het eerst open zijn gegaan:) Ik hou me nog steeds aan 3 keer per dag eten, maar ik heb dus wel wat vaker gesmokkeld met het diner qua koolhydraten (en af en toe een toetje ;))
Wel ben ik tot mijn verbazing toch weer een halve kilo kwijtgeraakt deze week (in totaal 4,5 kg), maar ik mis de extra motivatie wel een beetje: vooral de filmpjes die ik elke ochtend bekeek en de grafieken om de paar dagen in te vullen.

Hartelijke groet,

Cornelieke
Gebruikersavatar
Janneke - Sportrusten
Berichten: 1066
Lid geworden op: 18 apr 2019, 10:55

Re: Een week na de 30 dagen

Bericht door Janneke - Sportrusten »

Goedemorgen beste Cornelieke,

Wat goed dat je even een bericht deelt, dank je wel voor je openhartigheid.

Het werkt dan dus toch goed om dagelijks een berichtje te krijgen om zo de pas er goed in te houden...
Je zou het programma nog eens kunnen opstarten, dan beginnen de mails weer opnieuw, misschien heb je daar wat aan?

In de Facebookgroep wordt ook iedere dag door deelnemers veel gedeeld en dat houdt je ook scherp, misschien is dat ook wat voor jou? (als je FB hebt natuurlijk).

Lieve groeten, Janneke
Plaats reactie